laupäev, 4. aprill 2009

Goodbye my love, goodbye.

Taasavastasin Demis Roussos'e.

On inimesi, kellega ma pean rääkima ja on inimesi, kellega ma arvatavasti peale seda ei taha rääkida. Kurvaks teeb natuke.

Mind häirib, kui inimesed söögilaua ääres matsutavad ja mind häirivad inimesed, kelle diktsioonist ma aru ei saa. Ma tunnen ennast lollina, kui ma pean sada korda küsima, mida ta ütles või kui ma vastan hoopis teist asja. No... Masendav.

Ma ei tahaks seda teha, aga kui ma sind usaldada ei saa... Kui sina oma sõna ei pea... Mulle tundub, et mul ei jää muud üle.

Edit. (:

Eile peale seda, kui ma olin New Mooni lugenud ja enne seda, kui ma arvuti kinni panin, otsisn veidi Twilighti ja New Mooni teemalisi pilte. Siin on üks, mis mind pettuma pani:Kahju.

8 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Mis sellel pildil siis viga on?

Maarja ütles ...

sest jacob on kole? :D

-Merilyn ütles ...

Sest Kristenil on suits käes.

Ja Jacob ei ole kunagi kole.

Anonüümne ütles ...

Lõika ta välja sealt pildilt siis, kui see sind nii häirib. :D

רבקה ütles ...

VEAME, ET SEE ON JAKE´I TOBI !
tegelt ma ei pannud tähele alguseski, et Kristenil tobi on . LOLLL EIT :S tra ma hakkasin vihkama teda.
a
aaaaa
ma pean nüüd raamatut lugema minema.
muidu jake on päris paks ja mehine tol pildil.

-Merilyn ütles ...

Ise sa oled paks, Rebeka. Ja päris ongi see Taylori tobi. Ma nägin paari teist pilti ka, kus Kristenil oli suits käes. Aga jah. Suht jobu mutt. Arvamus täiega langes. Nagu Titanic. Lihtsalt läks pooleks ja vajus põhja. Mälestused on aint.

Eclipse?

רבקה ütles ...

eclipse oojaa. esmaspäev räägime jälle ja arutame vupiiii :P

-Merilyn ütles ...

Mhmh. :D Ma just hakkasin ka seda lugema. Kolmas peatükk ajee. :D Sex talk on läbi. xD

 

Blog Template by BloggerCandy.com