esmaspäev, 6. aprill 2009

Laulvad nuudlid.

Olen üks osavamaid peintitöötlejaid! (Y)
Minuarust oli nii naljakas, kuidas Tairs täna üle sai. Me Rebekaga istusime enne keemiat. Tairi tuleb:"Noh, te ei räägigi Twilightist vä?" "Me kuulame Twilighti laule. ÜLEE!" :D Niiet. :D Meid te ei kõiguta. Isegi keemia õpetaja teab, millest me räägime. :D Keemia tunni algul: "Tüdrukud, kas kellelegi teie klassis meeldib see film Videvik?" Ma:"Öö... Jaa!" :D "Kas te raamatutest ka huvitute?" "Mul on kõik viis läbi loetud." "Mis teema selle viiendaga on?" Seletasin. "Aa. Te loete inglise keeles? Ma loen neljandat vene keeles." Ja siis Laada seletas, et tal käest jookseb verd ja Rebeka tegi Edwardi nägu. :D Naljakas palju. :D
Saaga on hea. (:

Radiohead - Wolf At The Door on päris hea laul. /:

Ps. Kaila. MA VÕITSIN!

Edit. (:

Ma tahtsin veel midagi öelda. /: Ja no näed. Ei mäleta. Lisan siis pildi parem:
Even though it's Charlie's line. I could say it pretty easily.

8 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

krt sind küll :)
ma ei saanud varem.
pealegi ma jamasin tükk aega klaviatuuriga, ses ei töötanud.
mu geenius-vend laenas seda korraks, ja tulemus oli käes.
aganoh , palju õnne sulle siis :D
see tähedab seda, et minu kingitus sinu sünnaks on nüüd thetud jah ? :D:D:D:D sa võid mulle ikka selle kuuma mapi kinkida.

-Merilyn ütles ...

:D Ma kingin sulle selle mapi. Ütle aint, millal pidu on. :D
Sa said see aasta veel odavalt läbi. :D

רבקה ütles ...

TWILGIHT RLZ.
tänane päev oli päris nunnu . homme veel nunnum . twilighti nädal tuleb sellest.

-Merilyn ütles ...

Ja. :D Kõik need tähtpäevad, mida me arutasime. :D Leah Clearwater day. :D

Liiiiiiisu ütles ...

täitsa õige Merks ;):/

-Merilyn ütles ...

Ma arvan Liis, et ma nõustun sinuga, kuigi ma ei ole päris kindel, mida sa mõtled, kuigi ma aiman.

Liiiiiiisu ütles ...

Mhmh aima aima ma amasin ka :D

-Merilyn ütles ...

Oleme aimajad. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com