esmaspäev, 27. aprill 2009

How many inches in a mile?


We ain't the only ones as you can see.

Rebekaaa! Ma igatsen sind! Peale füsa oli nii masendav, kui ma ei saanud küsida, kaugel sa oled. Nuuks. :P

Ma pean oma pilte organiseerima...

Edit. (:

I said I'm sorry Maarja.
I never meant to hurt you.
I never meant to steal your plus, but tonight,
I'm cleaning out my closet.

:D

Täna.. Kui me uisutamast tagasi tulime, viisime emmega Pireti koju ja siis ma kuulsin raadiost laulu. Mingi mõtlesin, et a mingi suht lamp, a head sõnad. Nüüd kodus kohe otsisin üles ja tõmbasin endale. Ref:
Me and my heart we got Issues
Don’t know if I should hate your or miss you
Damn I wish that I could resist you
Cant decide if I should slap you or kiss you
Me and my heart we got issues (Issues, Issues)

Mulle suht meeldib see laul, kuigi see on selliste lahedate tüüpide poolt lauldud:
Mitte, et neil midagi viga oleks, a ma arvan, et nad on veitsa... Sellised... One-hit-wonder'id.

3 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

I never meant to STEAL you're plus oli :D

Maarja ütles ...

*your :D

-Merilyn ütles ...

Ok. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com