neljapäev, 16. aprill 2009

Ma olen su akna all.

:D Ma mõtlesin, et ma teen editi, aga ma mõtlesin ka seda, et vb mõned ei loe mu editeid. :D

Enivei. Läksin mina pesema. Mõtlesin, et teen ruttu a noh... Tulen tagasi, astun oma tuppa, Maret ütleb:"Edward helistab." Ma võtsin vastu. Mingi à la, kas sa oled kodus, mu ratas on katki, ma olen su akna all. :D Ma sain krambid. :D Rebeka andekas suutis oma rattakummi pooleks sõita. :D Ma ei saa. Tegelt teise õnnetuse üle ei tohi naerda, a no fakk, see oli naljakas! :D Emmega käisime siis auto juures ja pumpasime kummi täis.

Said koju, Rebeka?
No... Peaaegu. :D

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

kodus olen , elus ja õnnelik :D

Kaili ütles ...

osav Rebeka :D

-Merilyn ütles ...

Jess. :D Ma juba hakkasin kartma, et vb sa ikka kõndisid koju. :D

Rebeka on üks osavamaid, ku mängu tulevad rattad. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com