esmaspäev, 20. aprill 2009

You caught me under false pretences

Ma tunnen elulõpuni süümekaid. Ausalt.

Täiesti pekkis. Tegin pool tundi vist mingeid muid asju ja ikka on sellised rämedad süümekad. Need päriselt ka ei lähe ära. FAKK! Ma luban sul terve oma käe homme täis sodida selle eest. Saad kaks kätt, kui tahad.

Pesapall on pääris hea. :D

In your face, ma ütlen tead. :D

Hooker, Prosti, زانية, Хукър, 胡克, Sokačara, Puta, Huora, Πόρνη, זונה, वेश्या, 売春婦, Prostitūta, Сокачара, ดอกทอง, Fahişe.
Päris üks sõimusõna, mille vahel valida. Kas pole, Anni? :D

Loen. ;*

8 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mh mees ära põe nüüüd :D
ma ütlesin, et kõik ok nagu ok :D
cmon ma tundsin ka süümekaid, kui ma su kätt släppisin 1kord. nüüd oleme tasa :D

Anonüümne ütles ...

Millest sul need süümekad on? :D Ma ei saanud aru...

-Merilyn ütles ...

SCREW! see käsi! Fakk ma släppisin su feissi! Mine! No... Tahad, saad mõlemad käed, tahad, saad kaela.

Never mind.

Maarja ütles ...

ei, merka, sa ei släppinud feissi, see oli pea :D feiss on see, kus on silmad ja värgid ka junõu :D
a muidu mulle meeldib see 3. sõna hääldus! ^^

Maarja ütles ...

ดอกทอง see kõlab ka ilusti :)

-Merilyn ütles ...

Ikka on süümekad raisk! :D Ja need on ühed parimad, jah. :D Vähamelt kirjapildis saab sõimata. :D

רבקה ütles ...

mkei.. ma võtan põsed :D
EDWARD(1põsele) IS(nina) HOT(2põsele)
tänks :)
suva, et lillekas vahib sulle näkku ja sõimab sind edfaceiks siis

-Merilyn ütles ...

Sorry. Feissi ei saa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com