neljapäev, 30. aprill 2009

Maybe I should kick you in the face with my fist.

Maybe I shouldn'nt though. :D
Mul pole midagi öelda kaa. :D

Edit. (:

Nüüd mul on küll midagi öelda. :D Olen klemmmm! :D Mis seal ikka. :D Tahate põhjust teada? :D TB teab. :D TwilightBuddy that is. :D Pekki küll, Rebeka, kui andekas sa oled! Ma ei saa lihtsalt! :D Ok. Ma ei piina teid rohkem. Tšekkige:
Who's the lucky bitch now? Yeah, that's right. I am. :D Pekki noh. :D Ma nüüd lähen ja... Mm... Ma armastan oma uut patja. :D Never mind. :D Te armastaksite ka, ma tean. :D A te pole obsessed nagu ma. :D Mul on ainult oktoobrini aega, et midagi originaalset välja mõelda. :D Ma arvan, et ma feilin. /: Olen failure. :D Pekki küll, ma armastan sind, Rebeka! :D
Muide. Sain raamatu ka. Ja kell 20.52 sain 17. Wow.
Envy me. Screww, tänane päeva lõpp oli nüüd küll kena. (L)
Mis ma avastasin muide Jacobi raamatu algul. Jacobi ühe õe nimi on Rebecca. :D Teine kirjapilt, a mõte on sama. :D Tänan sind südamest, Rebeka. Sa ei kujuta ette, kui äksi täis ma olen. :D

Tänan siinkohal ka kõiki teisi õnnitlejaid. Kõiki, kes otsustasid mulle helistada keset ööd ja kõiki, kes otsustasid mulle shokolaadi tuua. Seda ma vajasin. :D Armastan teid kõiki. (:

5 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

rebeka tegi selle sule vä :D:D :O

Maarja ütles ...

sulle* :D

רבקה ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
רבקה ütles ...

ptv, honeypumkin ;D

-Merilyn ütles ...

Rebeka jah. :D

Ok. :D Tänan ikkagi. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com