reede, 24. aprill 2009

I got shivers when you touch your way.

Täna.. Viisin Margretile kohvri ja ta ütles, et ma olen peenemaks läind. /: Ma ei tea. Ise küll nii ei tunne. A vb. Rullamisest on ehk kasu ka. :D

Vahet pole, et ma suht screw-up olen. Never mind.

Seekord on pilt veidi ülevalpool.
Peaks mainima, et mõnel on kena ajaarvamine. :P


Ilm on meil siin kena. Päike paistab, linnud laulavad. Isegi lilled õitsevad. Täna maandus minu peal liblikas. Ilus kollane oli. Veidi aja pärast lendas mööda ka üks värviline liblikas. Hiljem jalutasin metsavahel ühel rajal ning korjasin lilli ja laulsin suurest rõõmust. Kui olin metsavahelt ära tulnud kuulasin veranda peal klassikalist muusikat ning sõin tassi seest suppi. Hea oli seal päikese käes tekiga istuda. Tekk oli selle jaoks, et õues oli kerge tuul. Aga see tegi täna siiski asja heaks. Mõtlesin, et võtaks kätte ka raamatu ja loeks veidi, kuid ei suutnud ennast sisse ajada, et võtta raamat. Leidsin, et parem naudin niisama ilusat päikesepaistet.
Juba igatsen sind natuke. Sina ehk mind ka. Naudi ka ilusat ilma. Naudi päikest, tuuleiili, lilli, liblikaid. Naudi seda rohelust, mis peagi veel rohelisemaks läheb. Varsti tulevad puudele lehed. Ma juba ootan seda aega. Siis tulen koju. Vähemalt loodan, et saan selleks ajaks tulema. Siin on nii kena, et ma nagu ei tahakski ära tulla. Kuid igatsen sind siiski veidi. Nagu ma enne ütlesin.
Luban, et varsti näeme. Ma ei saa kindlalt öelda, kauaks kokku jääme, kuid näeme varsti.
Ma armastan sind!
Sinu Mõistus.

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

:D:D:D indeed. ei ma arvan tegelt, et kevadel ikka mõistus läheb mitte tuleb :D
a oleks võinud olla all : Sinu Mõistus :D oleks eriti hea :D

-Merilyn ütles ...

Ma arvan ka jah. :D Ja ma alles pärast mõtlesin, et oleks võind panna midagi muud sinna. A ma ei osanud tol hetkel paremat lõppu mõelda. :D Ma nüüd editin. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com