neljapäev, 23. aprill 2009

*Hõkk*


Edit. (:

Ma arvasin, et te ei näe seda päeva kunagi aga me tegelt ka ei rääkinud Rebekaga täna koolis Twilightist. Ma peaks ütlema, et... Oot.. Valetan. :D Keemia tunnis veitsa oli. :D Ma arvasin, et juba täiesti feil oli a näed! Vedas. :D Kuigi jah. Teie mõistes muutub asi paremuse poole.

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

PÄRIS SUUR TEKST :d
aaga hea nali ;D

-Merilyn ütles ...

Ma olin jah täna kuidagi eriti jutukas. :D
Nali on üks parimaid selleteemalisi. :D

רבקה ütles ...

homme räägime topelt siis. mis seal ikka :):):):)):

Maarja ütles ...

sul on peaaegu et twilight'i blogi :D:D

Unknown ütles ...

juhuuu no twilight :D

-Merilyn ütles ...

Sööklas oli ka tegelt ju. :D
Ja mis topelt? Ise ei kirjutanud MIDAGI!

 

Blog Template by BloggerCandy.com