teisipäev, 14. aprill 2009

I don't care if I ever talk to you again!


Teeks kohe Rebeka õnnelikuks. :D Ja peaks mainima, et kui ma seda pilti nägin, siis ma sulasin:
Sorry. Ma ei oska seda seletada. Khm. KUUUUM!

Ma ei taha... Igast. :D
Vene oli naljakas täna. Oot... Terve päev oli naljakas. :D

Ps. Mulle meeldib Antsu välja vihastada. :D Vahet pole, et ma ei tea, milles ma süüdi olin. :D Jumala haige tüüp. A mis seal ikka. Paide linn kõige tähtsam mees ikkagi. Kõige kõõrdsilmsem ka arvatavasti. /: A noh. Edu talle. :D

Ma nüüd loen. Oh the surprise, right?!

Edit. (:

Tegin mina posti ära, kerin alla poole... Mis ma näen. I can see you on näha ja siis peale seda mitte midagi. :D No mida? Ma siis ei näe ju? :D Ma lisan ühe pildi. Ja ma ei ole seda ausalt ka üldse muutnud.
I'm the visitor to see this lucky banner. :D Ma naersin seda pool tundi.

Muide, Rebeka. Ma tahaks kja nüüd Slumdog Millionaire'i näha. Natuke vaatasin kuskilt netist, aga seal ei old terve film. Ainult algus. Mis on masendav, sest ma tahaks filmi näha. /: A mis seal ikka. :D
See mees on kindof kuum. (A)
Kuigi jah. See oleneb valgusest. Oma kulmudega peaks ta küll midagi tegema. /:Ma tahaks selliste kulmudega meest. (HH)(L) Taylor Lautner who? Right. :D Or. Robert Pattinson who? What? Twilight? What is that crap? This is the man I love. Ain't that so, Rebeka? :D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

OOHH THANKYOUU :d
su blogid meidivad igapäev mu day :D Sest need on nii full of Twilight :D
Slumdog Millionare on hullult hea, ma soovitan. Nii südamlik ja armas :P Ja naljakas ka :P See poiss on nii nunnnuuuu :P:P:P:P

AAARGHH, SEE ESSA LAUSE OLI DA BEST ! ;)
NAGU PÄRISELT OOO JAA I WISH I KNEW. :d ok pane nüüd virvet ja ütle, kas on " i wish i know " või " i wish i knew " või " wish i had would havent got known "
aaa ja ei TSIIIDI RIGHT?

me luvz ROB!

ja anddddzzz :D(loe:ants) on ikka täielik soodapea :D

-Merilyn ütles ...

:D You just made my day. :D

Mida ei... Aaa. :D Ei Tsiiidi. :D Mine. :D Naljakas. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com