laupäev, 25. aprill 2009

I'ts not like you to say sorry.


Paha onu. :D
Tegelt... Kell kolm tulevad külalised ja ma ei ole normaalne. Tähendab... Ma näen alles kahtlane välja. Seda te teadsite, et ma ei ole normaalne. :D A ma tegelt... Oot... Päris saangi enda väljanägemise normaalseks. Never mind.

Ma peaks koristama. Ma peaks midagi tegema. Mida ma teen? Yeah. Raiskan mõtetult aega oma mittejustparima blogi peale. Never mind that either.

Ma... Yeah. Päris lähengi midagi tegema. Tahaks raamatut lugeda. Hommikul sain enam-vähem oma Daily Dose of Twilight'i kätte, aga mitte päris. Tund aega vist kuulasin umbes. Või vähem. A keda kotib? Põhimõte on selles, et mu laud näeb välja hullem, kui sealaut ja ma istun siin ja ei tee midagi kasulikku. Olen epicfeil.

Kails. Ma olen nõus tegema toiduks kõike senikaua, kuni ma ei pea keedetud kartuleid tükeldama. :D Ok. Eks ma teen seda ka. :D

Ma tahaks Paide-Kirna teel rulluisutada.

Ei. Twilighti quoteb tuleb ikka. (:

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

APPPII MA OLEN NII excited selle Bella raamatu pärast! Ma hakkasin seda eile lugema ja see on nii ägeeeeee. :)
seeeee kõik ruulib.
jjjjeeeeejeeeeeee

EDWARD(l)

Kaili ütles ...

mis sul keedetud kartulite vastu on? :D
aga mul on mõtteid kogunenud.
peaks varsti ühe mokalaada maha pidama :D:D

-Merilyn ütles ...

Bellsi raamat on jah suht... Hea. :D A mulle meeldib kohati Jacobi sõnavara rohkem. :D

Keedetud kardulad kleebuvad. :D Talk to me girl! No disrespect, I don't mean no harm.

 

Blog Template by BloggerCandy.com