reede, 14. august 2015

Olen veendunud, et...

... Metsatöll on üks kahest parimast kodumaisest bändist. Ma arrrrrrmastan Metsatöllu.

... ma ei jaksa enam kunagi käia kolm nädalat järjest 12 tundi päevas tööl. Olgu, valetan. Olen saanud umbes... Neli vaba päeva. Millest ühel käisin tööl inventuuri tegemas ning ühel käisin hommikul uut inimest välja õpetamas. Safe to say, ma olen omadega läbi ja tahan palun esmaspäeva, et saaksin koju minna.

... kolimine on tüütu ja ma pole veel alustanudki. Nii keeruline on otsustada, mida kuhu viia ja mida kuhu panna ja jätta ja... Ahh.. Mis jääb Tartusse? Mööbel. Mille viin Tallinna? Riided, raamatud... Mis tuleb toimetada Purdisse? Riided... Raamatud... Kes neid asju sorteerida jaksab? Peale järjekordset 12tunnist tööpäeva on ime, et ma endale söögiks spagette keedan. Pakkida ja sorteerida ma küll ei jaksa.

... emolaule keset ööd kuulata ei ole väga mõistlik

... korraliku CV kirjutamine on keeeeeerulineeee.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com