kolmapäev, 1. aprill 2009

y hihii will z00thee y0ur pain ! hihii

mullee aamh.. täitza meeldib z222 uuz qjunduz . kammoon ( :
r2b2ka . kaz za :$ 2y l2ia , 2t tänanee (6) päew 0n k2rg2lt feil 0lnud w2??? (6) mee ey ajanud k2dagy :D:D:D:D:D:D twilightiga kettazzee . :$ :d feil aamh.. !
kih-kih-kih yyy! ! mar2t läh2b warzty min2ma nagu ja ma :D:D:D 0l2n nädal a2ga ilma temata ! :D:D:D:D jiihhaaaa ! 2y , tegelt hihhii ma armaztan 0ma õd22 . aga lihtzalt... wõix eee.. juba minna . : icc d
wäga p0zitiiwn22 päik22 :D:D:D 0n täna wäljaz . hihii a m2il22 2rity 2y paizta tuppa zeda ici praegu . wäga jama . waataz0n juzt :D:D:D:D:D:D rõdult wälja... 00dakee hihii . ici ma teen j00nizee . :$ziniz2ga :D:D:D 0n märgitud wezy (A) . : d
2ga mul muud midagy wizt :D:D:D:D:D:D ö2lda p0l2gy . /: 00t... mu kammoon eur0eezel pexab :D jäll22 wigazt . kez mullee kammoon twilighty z0undtracky zaadab 22??? ma 0tzin limee ' kammoon zt ka . (: lima leidiz icic midagy nii2t wb k22gy 2y p2agy mull22 hihii zaatama . (: icc icc

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

TWILGIHT RUUULSSSSS
KES EI ARMASTA POLE ELU NÄIND :d
okokok :((((

jaa feil mu teine nimi.
täna eriline feil
homme 2x kõvemalt

-Merilyn ütles ...

Jah. Homme topelt. :D Kohe hommikul hakkame peale. (6)

Maarja ütles ...

džiis, ära kirjuta nii, mai saa aru :D pean täiega keskenduma lihtsalt :D

-Merilyn ütles ...

Varem ei keskendunud? :D

Maarja ütles ...

keskendusin küll, aga nüüd ma pean täiega mõtlema, et mis seal on :D nii raske.

-Merilyn ütles ...

Muarust küll pole. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com