teisipäev, 31. märts 2009

You're so gay and you don't even like boys.

Ma tean, et mõnedele teist käib juba pinda, et me Rebekaga Twilightist jahume päev otsa, aga tegelt... Ma ei oska seda seletada. Ma tean, et teile käib see pinda, aga ma arvan, et see on selle pärast, et mõned teist ei saa aru, mis meile selle juures meeldib. No meile meeldivad sellised lambid asjad nagu Taylor Lautneri hambad ja ilus pruun nahk. (H) Te ei peagi aru saama. Kes ei taha nüüd näha ega kuulata Twilighti veitsa aega, siis ärge alla poole edasi lugege. (: Aitäh. (: [You've been warned!]


Rebeka, ma tõmbasin eile omale kõik Vaniti Fairi fotod ja siis seal mu lemmik on see:
Minu arust on see rämedalt kuum pilt. Ma ei oskagi seletada miks mulle see niiväga meeldib, aga see on rämedalt hea kuidagi. /: :D Cam ja Taylor panevad kahekesti mingit kuuma. :D No mitte päris selles mõttes. :D Selles mõttes, et nad näevad kahekesti rämedalt kuumad välja siin pildil mu arust. (: Ja siis üks pilt millest ma aru ei saa:
Mida see Taylor teeb? Millal ta endale tiivad kasvatas? :D Ps. Valus feiss. :D Hot. (:




Nüüd võivad kõik jälle lugeda. :D Kes tuli siiamaani välja. Igaljuhul... Katy Perry - Ur So Gay. :D Ma ei saa aru, kui Laadalaulu saab teha. :D Ma arvan, et Laada siiski päris gei pole. Ma arvan, et ta on nagu seal laulus vaata. Et ta käitub nii, aga tegelt pole. Olen imelik, jah. Aga video lõpp on hea. (H) Nagu... Teeks Laadaga nii? :D Vabatahtlikke on? :D Päris ongi. :D
If you want me... I'll be there.

Edit. (:

mizky yyy! ey p2a 0lema täiuzlik , ici 2t 0lla wõrratu ! icc
Ma ei tea, kas teie olete tähele pannud, aga homme algab aprill. Ja iga kuu muudan ma oma blogi välimust. Ma mõtlesin, et kui teeks nädal aega poste EestiPeibeTranslatoris. Nagu... Kirjutaks kogu oma blogi teksti sinna ja siis kopiks siia. Jumala hea mõte. Aga masendav on, et ma pean muretsema uue nime ja vb isegi pildi.
Muide. Sellest ülemisest lausest saite aru?
http://uruchai.net/eesti-peibe.php

Edit again. (:

Ma ei leia mitte midagi eestikeelset truimfikaare kohta. Mis käiks TRIUMFIKAARE kohta. Mitte selle raamatu, vaid selle ehitise Pariisis. Lihtsalt mitte midagi. Alati tuleb kõik kas Remarque'i raamatu kohta või Ugala teatri etenduse kohta! No mida?

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

see essa pilt on jõhkralt hea ju :D
tahaks ise selle naise asemel olla, kes Bellat mängib(sry, ei tulnud päris nimi meelde) :)

-Merilyn ütles ...

Vähe ei tahaks vä! Kergelt kuumeneks üle. :D
Kristen Stewart. :D

רבקה ütles ...

AAAAA MA TAHAN BELLLA OLLAA :d
ma tahan olla ka nii ägedalt kahvatu ja käia peavõruga ja väga imelike riietega! ja ma tahan, et Edward oleks mu peika ja Jake mu best. MINEEE KUI KEWLL.
aa ja üldse ma usun, et ROB ON HOT.
ookay, ja JAKE KA. I LOVEE JAKEEE JA ED . No kaks hotttie daddy´t :P
irw.
aga TWILIGHT ON PÄRISELT LIIGA HEA.
ma nii õnnes, et merka sa oled minuga selles suurepärasest fännamisasjas, MA POLE ÜKSI. jipikajeee.
ok ma nüüd lugema :P:P:P

Unknown ütles ...

homme on Kiuri sünnipäev :')

-Merilyn ütles ...

Ma olen ka õnnelik, et sa mul olemas oled, Rebeka. :D Kelle muuga ma siis tervele klassile närvidele käiks? :D Tänan.
Valus tüüp oled, Anni. :D Mis Kiur siia puutub? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com