reede, 11. jaanuar 2013

Tere, Totu-!

Ma ei ole teile midagi öelnud pikka aega, ma tean. Ja miks ma midagi öelnud ei ole? Sest tulin just eksamilt ja lähen kohe tööle.

Samas tahtsin teid hoiatada, et tulemas on üks suuremat sorti blogipost ja et see loodetavasti saab esmaspäeval valmis, kui mitte varem. Täna kindlasti mitte. Täna tõusin hommikul kell seitse, kaitsesin eksamitööd ja tulen kella üheteistkümne paiku koju tagasi. Ma arvan, et ei jaksa siis enam midagi blogida. Loodan lihtsalt praegugi, et magama ei jää.

Vahepeal algas uus aasta. Ja mis ma öelda saan. Võrdlemisi halvasti algas see aasta küll. Räägin sellest teinekord. Magan pool tundi, et mitte tööl koristades magama jääda!

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

" see loodetavasti saab esmaspäeval valmis, kui mitte varem" luges ta teisipäeva pärastlõunal...

-Merilyn ütles ...

My promises are bad.
And I should feel bad.

I do feel bad...

 

Blog Template by BloggerCandy.com