neljapäev, 24. jaanuar 2013

Good morning, sunshines!

Kell on pool kaheksa hommikul. Olen juba paar tundi üleval olnud. Teen kodutöid. Üks on valmis. Teine veel. Ei taha kohe üldse tulla see jutt mul. Üldse. Päris halb, ma leian.

Huvitav, et vaid pea pool tundi hiljem on mul terve lehekülg täis vormistamata väikeses kirjas teksti ja jutt jookseb täiega. Küllap see on selle pärast, et leidsin teema, mis mind päriselt paelub - suitsetamine.

Sa said must vist valesti aru... Ei, mind ei paelu suitsetamine, kui... Never mind. Ma tahan selle töö 100% valmis saada, veidi ehk tukkuda ja siis eksami ära teha ja siis veel ehk magada ja siis tööle minna ja tööd teha ja öösel veel magada.


2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Johanile meeldib ka väga see moos! ^.^

-Merilyn ütles ...

Sa oled veider. Mis moosist sa räägid, ma aru ei saa? Ma ei ole moosi maininudki!

 

Blog Template by BloggerCandy.com