laupäev, 29. juuni 2013

Probably not.

Naljakas, kuidas teinekord küsid endalt retoorilise küsimuse ja varsti-varsti saad sellele vastuse... Ja sellise, mida sa tegelikult ei tahtnud.
Oh well.
Elu läheb edasi, kas pole?

Tänase ülikehva hommiku tegi eriti kenaks Krissu kõne. Küsis, kas me õhtul kontserdile lähme. Olin unesegaduses ja muidu segaduses, et mis värk on. Kui ta ütles Elton John, siis sain aru! Kunagi nimelt nägin unes, et me Krissuga läksime Soome Elton Johni kontserdile. Läksime sinna Toomase mootorratastega. Tänahommikune mure seisnes selles, et kuidas me Tomi mootorrattad kätte saame... Tegi mul hommiku igastahes heaks.

Ja kui täna facebooki logisin, nägin, et töökaaslane A on midagi kommenteerinud. Võtsin siis lahti. Eile õhtul nimelt panime töökaaslase H'ga lõpuks FBs üksteist sõbraks. A kommenteeris:"You don't say." Ma naersin nii hullult selle peale.

Tegelikult on nii, et olen endiselt üpris õnnetu. Ja mul on valus. Aga ma ei lase end häirida. Sest et elu läheb siiski edasi. Ükskõik, mida paar lähemat päeva nüüd näitavad...



Probably not...

4 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

wut? :(

-Merilyn ütles ...

Stuff.

Maarja ütles ...

wut stuff?

-Merilyn ütles ...

Kuna sa, Maarja, ei lisanud ühtegi uut sõna kommentaari, vaid kasutasid eelmisi, siis ma ei oska sulle vastata. :D Tunnen, et ma kasutan liiga palju sõnu. :D

Aga see ei ole iseenesest kommentaari jutt... Ja pealegi on nüüd juba asjad korras. Peaaegu täitsa. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com