esmaspäev, 23. detsember 2013

Slightly better.

But not quite. Ära hõiska enne õhtut, öeldakse selle peale!

Olen kodus. Just hangin. Kasutan Mareti arvutit, et blogida, sest minu Sebastian ei võta blogi lahti. Kasutan Mareti internetti, sest minu oma on Kätu käes ja see on ka veel paar päeva aeglane. Ja siis - vaatan Charlie videot ja tuleb mingi hoiatusheli - netikiirus piiratud. For real, internet? Miks sa mind vihkad?

Aga nii hea on kodus olla! Mitte, et Tartus halb oleks olnud. Aga kodus on parem. Kodus on kõige parem. Kodus on vend, õde, emme, issi, loomad... Kodus on kuusk toas - see päris! Ja kodus on kodu.

Olen kodus ja kuigi mul on võimalus igasugesid asju blogisse kirja panna, siis ma ei oska midagi öelda... Peaks magama hoopis...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com