pühapäev, 29. detsember 2013

Ma luban, et uuel aastal...

Ma ei luba teile tegelikult mitte midagi. Maret alles kirjutas oma blogisse, et ta ei kavatse ka lubadusi andma hakata. Milleks? Kui ma tahaks seda midagi teha, siis ma ilmselt teeks seda, eksole? Kui ma julgen lubada, et ma hakkan uuel aastal iga päev kolm tundi lage vahtima, siis kas ma ei alustaks sellega juba nüüd? Miks ma pean kellelegi ütlema, et uuel aastal pesen kaks korda päevas põrandaid? Kui ma näeks selles vajalikkust ja vajadust, kas ma ei teeks seda niigi?
Ma e luba ei endale ega teile mitte midagi. Mõttetud lubadused küll, aga milleks siiski neid murda? Milleks lubada, et lähen igal õhtul kell 23:50 magama, kui tõenäoliselt hakkan sel hetkel alles elama ja Kätuga lolli mängima? Miks ma pean siis murdma seda lubadust? Miks ma peaksin endale lubama, et võtan 15 kilo alla, kui tõenäolisemalt söön sisse aasta jooksul umbes 5 kilo shokolaadi?

Ma ei luba mitte midagi, sest nii on mulle endale parem. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com