laupäev, 31. mai 2008

Tups. :D


Teate mis juhtub, kui te üritate kiirest duši all käia? Te unustate ära, kuidas dušš tööle hakkab ja üritate shampooni asemel palsamit pähe määrida. Ma tegin nii. :D

Igaljuhul. Eile hoidsin ma ka Alissat. Nagu täna. Talle meeldivad teletupsud ja siis me vaatasime neid. Kas keegi seletaks mulle, kes teletupsud on? Nad on väga umbmäärased tüübid. Neil ei ole kindlat sugu. Vahepeal olin kindel, et lilla mehike Tinki-Vinki on mees. Siis võttis ta kätte oma punase käekoti. Ja pealegi on tal eriline mehehääl. Siis me siin vaatasime ja neil oli mingine seelik. Selline balletiseeliku moodi. Ta pani selle selga. WTF? Ok. Sain Tinkist üle. Ma olen suht kindel, et La-Laa on naine. Tal on selline hääl ja siis ta oli eriti nõus seelikut kandma. Pealegi on ta kollane. Järgmine on Po. Punane. Ma ei saa temast ka päris hästi aru. Ma pakun, et ta on tüdruk. Ta kandis ka seelikut. Siis laseb ta tõukerattaga ringi. Ma ei tea päristäpselt mis värk on. :D Aga Tipsis olen ma pettunud. Tema oli ka kelles ma kindel olin. Roheline ja mehehäälega ja ei tahtnud seelikut kanda. Jooksis eest ära. Pärast ikkagi tantsis selles. Ma ei saa aru. Ja siis laseme lastele sellis asja? Väga viird.

Ma ei saa ka sellest aru, et miks neil nii suured persed on. Täiesti lõpp. Nad mahuksid ise sinna sisse ära. Täiesti lõpp. Ma eriti ei saa aru, mis neil viga on. Eriti nende tegijatel. See ei ole ju eriti õpetlik. Aga tegelikult olin mina ka neist kunagi rämedalt pöördes. Meil oli maal sõda pidevalt. Ma mäletan ühte korda, kui mina, Margret ja Gerli tahtsime näha tupse, aga Toomas, Reimo ja Rando tahtsid A-rühma vaadata. Arvake ära, kes võitsid? :D

Igaljuhul hoian täna kaa Alissat. Jälle vaatame teletupse. Pärast lähme veel õue. Vb lähme isegi laulupeole ja Priidu sünnale. Oleneb. :D

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Vaata, sellel on oma loogika, telepupsud peavadki selliselt, noh, umbmäärase sooga olema, siis lapsed ka hakkavad nagu mõtlema, et kas neile meeldib seelikuid kanda või siis autodega mängida, siis nad saavad teada, kas nad tahavad olla poisid või tüdrukud ning saavad kohe alustada hormooniraviga ;D Elagu transad, Angela Aagi lemmik saade on vist ka teletupsud siis :D

-Merilyn ütles ...

xD Aga võib-olla küll. Aga ikkagi. Mida see saade lastele õpetab? Kuidas olla transa? Kuidas kuulata absull kõike, mida ette öeldakse? Väääga viiiiiiird saade.

 

Blog Template by BloggerCandy.com