neljapäev, 29. mai 2008

Tuuuuutiiiiipiiiiiduuuuu!

Tutipidu on nii mõnus. Koolis oli ka veesõda, mis siis, et ei tohtinud. :D
Tippit pold. Ta oli haige. Me tegime kooli ees veesõda hoopis. :D Siis oli Prantsa. Ma värvisin pildi lõpuni ära. Rääkisime niisama juttu. Siis hakkas mata. Täiesti lõpp! Me tegimegi matat! Issake. Ma pidin ära surema. Ma koguaeg rääkisin Kailile, kuidas ma ei taha olla enam. :D
Siis pidime sööma minema, aga meid ei lastud. Siis me virisesime. Läkisme aulasse hoopis. Dire helistas viimast korda kella. Ma tahtsin pritsida teda. :D Klassijuhatajas vaatasime eriti vanu pilte. Soome-rootsi ajast. :D Me saime krambid. Aga siis Siim tunnistas, et ta ajab mingit mõtetut iba. :D Naljakas oli.
Siis tšillasime linna peal ja pritsisime gümni omad täis. Peale seda läksime linna peale. Anni hakkas mind pritsima ja ma pritsisin vastu. Ta oleks peaaegu auto alla jäänud. :D Peale seda pidi ta ikka mulle nina alla hõõruma. :D Sipelgast mööda käies ma ütlesin Rebekale: "Pelmil juuksed lokkis või jaa?" Rebeka ütles jaa. Liis ka vist. Ma ei mäleta, kes seal oli. Aga peale seda läksime mingitest vanameestest mööda ja üks ütles kaa Ja-jaa. Naljakas oli. :D
Siis peale seda pritsisin Maarjat veel ja tulin koju. Ikkagi. Hea oli. :D

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Tore, et teil nalja sai.
Mul ka muidu tore üksi kodus masetseda ja haige olla :/
Oleks muidu tahtnud teisi ka täis pritsida :D
JA MERKAL ON BLOGI NÜÜD !:D

-Merilyn ütles ...

Ma tean, et tore oli. Meil oli mõte tulla ja sind kaa täis pritsida. Ok. Ketul oli. :D Sa ei oleks saanud meid pritsida, sest meil olid suuremad relvad. xD
MUL ON BLOGI NÜÜD. :D Midaiganees.

 

Blog Template by BloggerCandy.com