laupäev, 31. mai 2008

Vässu.

Tulin veidi aega tagasi laulupeolt. Mu jalad on nii valusad! Te ei kujuta ette. Enne seda olime just Kätuga jalutanud. Siis sain emmega kokku. Vaatasime rongkäiku ja läksime ka vallale. Mu ema võttis natukese aja pärast Liisu ja arvas, et võiksin Riinale appi minna. Olin nõus, sest olin liiga vässu, et Liisut vaadata. Siis läksin sinna ja passisin algul natuke. Siis arvas Riina, et ma peaks Birgitile ütlema, et burgerid on otsas. Läksin ülesse ja sinna ma jäingi. :D Täiesti lõpp! Jooksin edasi-tagasi. Tegin jäätiseid ja salatit ja pakkisin korve ja midaiganes! Jooksin lauade vahel kaa. Mu jalad olid nii pooleks. Mingi hetk oli hullult kiire ja siis oli järsku vaikne. Siis läksin alla ja otsisin emmet. Ta tšillis Liisu ja Maretiga. Tulime ära. Ma siia, Birxi poole, emme ja Maret koju. Pidime minema Pireti juurde Priidu sünnipäevale. Mu ema, isa ja õde on seal. Liisu jäi magama ja ma jäin parem siia. Mingiaeg peaks Birgit ka tulema. Tegelikult oli lahe. Ma arvan, et Kätu masetseb nüüd tibakese vähem :D. Mul tast ikka veel kahju. Ohh. Ma nüüd siis tšillan minema ennast. Telekast vist ka midagi head ei tule. :/
Tšau. (:

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Valesti arvad, masetsen veel rohkem. Ma nägin täiesti jubedat unenägu. See oli nii jube !

-Merilyn ütles ...

Jaah Aga sel hetkel masetsesid vähem. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com