neljapäev, 29. mai 2008

Veni Vidi Vici Kalapulgad. ;D

Mul on Kätust kahju. Ta on nii õnnetu. Kurbus võtab ta aju üle. Sellepärast ta mulle iba ajabki, ma arvan. Tegelt on seda hea kuulata, sest ta nagu muutuks endiseks aga mul on huvitavam teooria. :D Kurbus võtab Kätu aju üle. Ajades sealt välja kõik, mida kurbusel vaja ei ole. Isenesest on see väga masendav. Ma küsisin Kätult, et mis värk tal on ajuga, ta vastas: Aju veretarretises ja Ma söön Tairi aju ära. Ning ajukaste.
Ta on ikka ka üks. Tootja. :D Tema toodetud nimesid:
Anne Lilleaju, või siis Ajupea, Heli Aju, Aju Sink, Evi Ajuberg, Marju Ajumaa, Reet Ajula, Ellen Ajumannus, Aju Rüütel, Aju Prins, Aju Teder, Aju Tippi, Aju Kelgo, Aju Angerjas, Aju Martma, Siim Ajumann, Aju Viik, Paul-Erik Aju, Liis Ajutalu, Triin Ajupuk, Aju Lill, Berit Ajuta, Uku Ajuots, Mariliis Ajukult, Aju Savi, Arik Aju Sepp, Mihkel Ajune, Tony-Martin Ajumets, Fred Ajupere, Jolanta Ajuskaja, Tõnis Ajuste, Anti Ajuväli, Aju Pau, Aju Pallo, Grete-Aju Pint, Aju Rei, Mari Ajuman, Aju Riik, Ajutoli Ajukin, Johaju Sihver, Merilyn Ajujak, Karina Ajuvoitovam, Ajufer Tölpt, Märt Hallaju.
Rohkem ta ei viitsinud. xD. Ibatseb muidugi edasi. Ma üritan teda küpsistega kõrvale meelitada. :D

13 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Head teooriad sul, Ah et siis mina olen normaalne siis, kui ma mõttetult lolli iba ajan? Täääh :D
Jätan meelde ;D
Aga jah, täna ma toodan ja toodad ka sina, koos me toodame. ;D

-Merilyn ütles ...

Toodame koos. :D
Aga oled ju ainult siis normaalne. :D Tüüps. Sa isegi masetsed valesti. Masetsejad hakkavad emodeks. xD

Pänsu ütles ...

MA EI MASETSE VALESTI !
kõik masetsejad ei peagi kohe emodeks hakkama, gaad, Emo-triinul oli vist kunagi hull mase :S
I´m heartbroken.

-Merilyn ütles ...

Seda küll. Aga ikkagi. Masetsejad ei aja aju juttu suust välja. xD

Pänsu ütles ...

Midaiganes, ma kirjutasin sellele juba ammu kommentaari ära ja nüüd njeetu, midaiganees.

-Merilyn ütles ...

Diud. Njeetu?!

Pänsu ütles ...

nagu russia ei noh :D

-Merilyn ütles ...

:D Ja ne panimaju pa ruski .xD

Pänsu ütles ...

Ma ka mitte muide
:D
ma oskan ainult öelda, minu nimi on ja ma tahan keppi xD

-Merilyn ütles ...

Ts. Miks sul seda öelda on vaja?

Pänsu ütles ...

No nime on ju ka tore teada :D

-Merilyn ütles ...

:D Eriline tüüps ikka. xD

Pänsu ütles ...

Ma vää ?
Aitäääh. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com