esmaspäev, 2. juuni 2008

Niiice.

Üldiselt oli väsitav. Käisingi Priidu sünnal. Ma olin vääääga väsinud ja ronisin varsti koju. Helena viskas ära. ;D Siis jäime magama. Kell oli suht palju. Hommikul oli vaja emal mind eriti vara üles ajada. Mingi üheksa ajal! Issake. Läksime maale. Kiilastasime lambaid ja ajasime neid aeda. Siis kits Magda arvas, et on eriti hea, kui tema ei ole aias. Jäi siis lauta ja me jalutasime temaga rihmaga. :D Igaljuhul lasi üks lammas varsti jooksu. Ikka on jooksus. Kuskile metsa pani ajama. Aga teised läksid varsti lauta tagasi. Siis me muidugi ajasime taga seda lammast. Ma vahepeal päevitasin kivi peal. Veits süümekad olid. :D Aga siis läksin koju. Pärast tšillisime veel metsas. Otsisime lammast. Siis isa märkas rebasepoegi,. Ma nägin kaa. Kaks tšillasid kivide peal, üks eemal põllul. Pärast nägin veel. Kahtlane oli, et ma nägin nelja vasikajalga. :/ Aga noh... Siis ajasime teda taga, aga me ei leid teda. Naksi ilastas meie auto täis. :D
Aga täna oli konsultatsioon. Estas. Kaheksaks ronisime kooli, passisime seal 20 mintsa ja tulime ära. :D Täiesti lõõõppp. Aga noh. Elame üle.
Ciao.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com