teisipäev, 14. veebruar 2012

You're young. You're free. Why don't you sleep with me?

Nii palju on öelda! Ja nüüd tegin ma endale selle jaoks aega.

Tule võta mu aega, sest aega mul on.
Tule vaatame taeva, seal midagi on.
Palju muud mul ei ole, kuid aega mul on.
Tõesti aega mul sinu jaoks on.

Okei, keda ma petan! Mul ei ole aega. Ja kui mul on aega, ei ole mul tahtmist või jaksu. Ja siin ma siis olen. Voodis pikali, üpris ebamugavas poosis, silmad kinni vajumas... Ja ma blogin. Ma ei tea, kas ma tahan või ei taha. Ma ei tea, kas ma parema meelega magaks või ei. Ma ei tea peaaegu mitte midagi enam.

Nii palju on öelda! Juba pikemat aega tahan rääkida tantsuvõistlusest. Sellest seal Paides. Tol korral, kui Paides käisin, suutsin kirjutada midagi muud.. Rääkisin oma armasast väikesest vennast. Minu Mattis... Aga tahtsin rääkida tantsuvõistlusest ka! Siirad tunded ja puha. Ma siiralt ei igatsenud PÜG'd. Mitte mingit osa sellest. Ei igatse üldse! Naeratus tuli näole õpetajate tantsu ajal, aga muidu... Meh. Okei, lapsed tantsisid hästi ja puha, aga... Lihtsalt. Nägin paari õpetajat publiku seas. Vaatasin nende poole siira naeratusega ja mõtlesin hoopis Salli Põldverele, Strenzele, Murakale! Kõik tundusid head võrreldes Paide kooli õpetajatega. Ei, ärge saage minust nüüd valesti aru! Mul ei ole nende vastu tegelikult ka midagi halba! Ma lihtsalt kogu südamest ei tunne neist puudust! Ma ei taha istuda 45 minutit tunnis, kuulata ühte juttu, õppida miljonit erinevat asja, mida ma õppida ei taha... Ma ei igatse seda! Mulle meeldib praegune korraldus rohkem.

Oh. Niipalju! Nii palju mõtteid oli mul. Aga mälu veab alt vahest. Või noh. Päris tihti.

Praegu on kell 00:06 ja on neljateistkümnes veebruar. Ma lesin oma voodis ja mõtlen, et mul on isu. Ma tahan midagi süüa. Mu kõht on nii täis, sest musi tegi pühapäeva õhtul frikadellisuppi ja ma olen seda täna juba kaks korda söönud. Ja ma tahan veel süüa! Ma ei taha midagi magusat, ma ei taha midagi. Aga ma tahan midagi. Ja ma tean, mida ma tahan. Sellega meenus, Klondike Bar. Teate selle reklaami? What would you do for a Klondike Bar? Mina praegu:Mida ma ei teeks paki krabipulkade nimel! Ma ei tea, kust see isu tuli. Lihtsalt. MAKRASALATIT TAHAN!

Homme on pikk päev. Kümnest kooli, seitsmest koju. Järjest. Not bad. Okei, bad. Ma ei jaksa. Ma arvan. Ma ei tea. Vaatame homme seda asja. (:

Okei. Pessu ja magama. Mul ei ole midagi muud öelda hetkel. Üks teine kord jälle...

Kaks tundi hiljem on õpiku peatükk loetud ja lõpuks saan magama minna. Vähemalt tuli meelde. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com