pühapäev, 1. veebruar 2015

Aga proovime?

Istun tööl ja tegelen tööasjadega. Ilmselgelt. Ah, keda me lollitame. Pole siin midagi ilmselget. Ma olen tihtipeale tööl ka siis, kui mul on vaba päev. Nagu näiteks eile õhtul... Ja no... Ei, ma ei kurda! Ma tulin siia ise. Vabatahtlikult teistele appi. Sest ma olen hea inimene, eksole.
Well... Debatable.

Olgu, miks kirjutan? Sest tunnen taaskord, et olen oma blogi unarusse jätnud ja pean end käsile võtma. Ja tunnen, et sellele äkki aitaks jälle kaasa, kui ma iga päev midagi kirjutaks? Viskaks kvantiteediga jälle sel aastal? Võib juhtuda, et siia vahele eksib isegi kvaliteeti, ei ma seda saa lubada... Aga prooviks?

Tegelikult tahtsin rääkida oma õest, aga see postitus ei ole veel valmis. Kuigi vahelduva eduga kirjutan sellest suvest saadik juba. Oehjah. Aga pealegi väärib mu õde eraldi blogipostitust, mitte mingit väikest nupukest kuskil sodi all.

**

Okei, tegin nüüd paar tundi tööd ja mõtlesin sellele ja... Davai. Läks! Proovime!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com