reede, 12. august 2011

Ilus on olla, kuigi kole pole möödas.

Ja kas see kole nii kole ongi. Tuleb vaadata ilusamat poolt ja leida, et tegelikult ei olegi nii hull. Tegelikult ma saan ju hakkama. Ja kõik me saame hakkama.
Naljakas, et see lõik käib mitme asja kohta. Naljakas lihtsal. Muarust.

Ma... Mida ma teinud olen? Tahad teada? Kui ma vaid isegi teaks. Ma käisin Rootsis, aga Soome ei läinud. Rootsi oli peaaegu täitsa pidu koguaeg. Eks seal oli neid kohti ka kus pidu ei olnud aga enamjaolt ikka oli koguaeg pidu. Näiteks sai kolmest eurist mänguautomaadis peaaegu kakskümmend eurot. Või siis olin ma niisama nohik, keda rattaga koju kutsuti. Aga kõvv pidu oli.
Koju tulin, siis puhkasin hetke kuni enam ei puhanud. Ajasin asju ja pettusin. Ja siis küpsetasin koogi ja läksin sünnipäevale.
Ma naeran siiamaani Kätu trolololod hommikul. See oli päris kõvv. Mulle vähemalt küll meeldis. Naerda sai vähemalt natuke, sest ma pold seda sinnani üldse teinud. Mkm.
Kadetse nüüd, sest Singer Vingeri kontserdil käisin ka. Päris kõvv pidu oli see. Ja siis magasin jälle poole lõunani. Nagu mul kombeks. Ainult et homme ma seda teha ei saa. Sest et jah.
Nüüd olen hetkeks jälle kodus ja sõidan homme jälle sünnipäevale. Seekord Toomase & vanaema sünnipäevale.
Lisan paar pilti ja lähen magama. Mul on täiega külm, aga ma ei raatsi akent kinni panna...
Mu kaunis vend kui me ükskord voolavat vett käisime vaatamas. Pärast avastasin, et mul pole võtit, Maret magab toas ja me ei pääse tuppa. Siuke pidu oli liivakastis kuni issi tuli. Ühekorra Mattis isegi vaatas selja taha ja karjus mulle nõudliku häälega:"Lähme kastii!" Naljakas oli see.Tartu Laululava. Singer Vinger. Alguses ainult istusime seal tagapool. Umbes esimese laulu ajal kõndisime alla ja vaatasime sealt eest. Siuke pidu.
Kell on pool kolm. Head ööd!

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

selgita mulle viimast pilti, Merilyn!
Kes kus millal millega???? mikss??

Kaili ütles ...

ja ongi nii :D

-Merilyn ütles ...

Kes - Mina & Mairo.
Kus - Tema juures . Õues.
Millal - 11ndal, kui ta oma sünnipäeva pidas.
Millega - Küsimusele ei ole viisakas küsimusega vastata, aga ma ei mõista. Mismõttes?
Miks - Igaks juhuks. (:

Mis ongi nii? :D

Kaili ütles ...

et nii ongi :D

-Merilyn ütles ...

Aa! Öelnud kohe, ma alguses ei taibanud! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com