kolmapäev, 3. august 2011

Kõigepealt magasin mina Joeliga.

Ma ei tea, miks ma seal käisin. Ma ei tea, miks see nägi välja nagu Paide Gümnaasium. Ma ei tea, miks ma oma ajud olen välja nuusanud. Ma ei tea, miks ma teed ei joo. Ma ei tea, miks ma oma huuli närin. Ma ei tea, miks ma korralikult ei maga. Ma ei tea mitte midagi hetkel.

Okei, natukene tean. Ma tean, et ma pean enne viiendat Tartus ära käima. Ma tean, et ma saan Tartust omale sünnakingi lõpuks kätte. Ma tean, et ma lähen laupäeval Rootsi. Ma tean, et ma ei lähe esmaspäeval Soome. Ma tean, et järgmine nv saab pidu ja ma tean mingi aeg enne seda peaks ka pidu saama. (: Tean päris palju. (:

Käisin Keilas. Kui tuli oli kustus ja me hakkasime magama jääma, siis ütles Toomas Helenale, et ta võtab ta kaissu või ütles Helena Toomasele, et Toomas ta kaissu võtaks, ma enam ei mäleta. Aga nii oli. Ja mina küsisin, et kelle mina siis kaissu võtan. Üks neist noortest soovitas mul Ingi kaissu võtta. Ingi on nende Ingmani kaisukaru. Võtsingi. Toomas siis teatas, et Joelile meeldis Ingi, et ma talle ei räägiks sellest, et ma Ingi endale kaissu võtsin. Mina siis selle peale:"Kõigepealt magasin mina Joeliga..." Ja vajusin naerukrampides madratsile veel lähemale. Peaaegu surin sinna sisse. Toomas:"Oota. Misasja? Mis sa just ütlesid?" Helena:"Kas ma helistan kohe Piretile?" Mina naersin end ribadeks niisama. Ja siis sain lõpetada oma lause nii nagu see pidi olema. "Kõigepealt magasin mina Ingiga ja siis nägi Joel teda." Niiet.. Siuke pidu meil Keilas.

Käisin TPSis. Sinna ma ei lähe. Lähen hoopis ja panen end homme Tartusse kirja. Siuke pidu siis. (:

Ma... Ma olen õnnelik. Mõtlesin, et tahad teada. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com