esmaspäev, 1. august 2011

Peaaegu täiuslik.

Veidi enne kella viite hommikul istusin rõdul ja rääkisin telefoniga. Lõpetasin kõne, panin telefoni pingi peale. Tõin omale teki, et oleks soojem, sest kavatsesin kõnet jätkata mõne hetke pärast. Sehkendasin oma tekiga, istusin põrandal. Lükkasin oma telefoni pingilt maha. See kukkus rõdu ja selle piirde vaheliselt alalt alla. Ei, see ei jäänud pidama sellele äärele. Ma panin riidesse, irvitasin enda üle, jooksin teisele poole maja ja võtsin oma telefoni ja jooksin tuppa tagasi.
The best part? Mu rõdu on kõige keskmine. Selles mõttes, et ma elan esimesel korrusel ja minu rõdu asub täpselt maja keskel. Niiet vahet ei ole kummalt poolt ma lähen või tagasi tulen, ikkagi teen ringi ümber maja. Ma naersin selle üle kohe palju, sest olen kord selline keenjus.

Täna hommikul kui ma tõusin, ei olnudki üldse jube olla, kas teate. Mu üks ninapool oli küll kinni, aga mul hakkab vist nohu üle minema. Eile õhtul näiteks oli juba väike nohu. Ehk oli kasu sellest, et ma Kätuga õues käisin? Ma võin ju endale ette kujutada, et oli.

Täna lõunal, kui minu jaoks oli alles hommik, helistasin Tartusse ja küsisin, et miks neil on kodulehel üks info ja SAISis teine. Nad ütlesid mulle, et tegelikult REV kohal see meeletult ei loe, et see on pigem informatiivne värk neile. Aga et kui ma enne viiendat Tartus ära käin, siis ma saan sinna. Nüüd ma pean ainult homme Tallinna Pedagoogilises Seminaris ära käima ja siis vaatama, mis saab. Aga on 60/40 võimalus, et lähen Tartu. Ma ei tea... Ma olen Tartus ju viies järjekorras ja Tallinnas... Viieteistkümnes. Okei, mitte päris viisteist. Kaksteist ehk, aga ikkagi. Nüüd siis pean end natukene aega praadima, siis saan teada, mis ma tegema pean.

Sellepärast on mu elu peaaegu täiuslik. Sellepärast peaaegu, et mu nina on valus ja mul on veel nohu. Aga tegelikult on mu elu ilus. Tegelikult olen ma õnnelik ja ma saan endaga hakkama. Kinnitan seda endale, siis usun ise ka. (:

Kui sa täna juhuslikult midagi tähistama hakkad, tähista natukene minu eest ka. Olen siin kaheksasada postitust vastu pidanud, olen uhke enda üle, aga ise täna ei tähista. Ma jätan nüüd sind ja sinu ilusaid mõtteid üksi. (:


2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

PARTYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

YEAH, KÕIK SAI KORDA!

Ja tegelt oli see minu tantsimine, mis su nina paremaks tegi ;D

-Merilyn ütles ...

Ma motlesin, et party oli 800 posti parast. Aga jah. Koik sai korda.

Selle tantsu olin ma hetkeks joudnud unustada. :D?
Ps. Tana on jalle halb ja kurk on ka valus... Aga ma jaan ellu. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com