pühapäev, 15. juuli 2012

Kadedus...

Jane by Design. Tekib armastuslugu, noored hakkavad amelema, ma keeran sellel hetkel teisele tabile, loen kellegi tumblrit. Kadedus tapab.

Nädalake veel.
Kui veab. Hakkasin täna panka logima. ID-kaardiga nagu alati. Teate, kuidas tuleb ette nimekiri nendest, kes  on selles arvutis kasutanud ID-kaarti? No minu nime ei olnud. Mõtlesin, et uuendaks ehk sertifikaati? Guugeldasin, võtsin Internet Exploreri lahti, korraldasin, ja siis:"Teie ID-kaart on lõpetanud kehtivuse." Eile. See motherfucker sai eile läbi. Ja mina lihtsalt istun siin:"Ja kuidas ma Soomest koju peaks saama?" Enelin soovitas, et ma helistaks emmele, et saadab mulle passi. Emme leidis passi. Küsisin kuupäeva:"13.07.2012"
Emme helistab esmaspäeval kodakondsus- &migratsiooniametisse, küsib, mis ma tegema peaks. Oh jah... Tüüpiline mina...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com