esmaspäev, 9. juuli 2012

Minirant again.

Hakkasin jälle vaatama Gossip Girli. Sest mul hakkab The Big Bang Theory läbi saama ja... Ma ei taha, et see läbi saaks. Ja... Kuigi mu arust on Ed Westwick kena, siis mind ta häirib, kuidas ta räägib. Ta alati... Sosistab. See ajab mind kurjaks. Miks ta ei võiks rääkida? Ta sosistab alati! Okei, ühest küljest ehk on seksikas, aga samas.. No ei. Ma küll tahaks, et mees minuga räägiks, et ma ei peaks koguaeg küsima - mida? Misasja? Kuidas palun?

Minirant over.

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

hakka Communityt vaatama, kindlalt nagu :D see on sitaks hea, vähemalt sama ha kui big bang nagu :D

-Merilyn ütles ...

Ma olen mõelnud selle peale... Peaks ehk ette võtma tõesti. GGd ma ei jaksa vaadata... Mingi viis osa juba vaadatud, enam ei jaksa... :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com