reede, 27. juuli 2012

"Yo mamma is so fat" modification

Tartus on nii palav, et ma tõusin kell 2.50 üles, olin paanikas, sest ma ei saanud hingata ja ma ei saanud aru, miks ma üles tõusin. (Käisin vetsus ja kebisin magama tagasi)

Tartus on nii palav, et me ei maga tekiga - üheinimese voodis on niigi palav! Tihtipeale ei ole meil isegi mitte tekikott peal. Nii palav on kahekesi ühes voodis.

Tartus on nii palav, et sirvides maas kokkuvolditud tekil pikali olles DIY blogisid, magasin pool tundi põrandal, kuni telefonihelin mu äratas.

Tartus on nii palav! Ja ma ei taha Anne kanalisse ujuma minna. Eile käisime Mairo & Kätuga karjääris ujumas. Päris hea oli. Oli plaanis täna ka minna. Aga siis ma ei jaksanud ennast liigutada. Ma olin veendunud, et saan poolel teel kuumarabanduse ja... Ei hakkanud riskima. On plaanis sinna üksi ka jõuda, aga kes teab millal... Samas... Üksi ei ole üldse nii põnev! (Mairo ei ole ka mingi meeletult põnev kaaslane, kellega ujuma minna, sest ta ujub oma kaks meetrit vees ära ja läheb vedeleb rätikul. (Ma armastan teda ikkagi))

Ps. Mul on kaks valget kassipoega, kes kodu otsivad. Ehk tahad neid endale? Ühtegi vähemalt? Üks neist muide, see kelle eelmine nädal kinni püüdsime, see on väga sõbralik. Ei ela enam puuris, tahab sülle, nõuab tähelepanu, jääb sülle magama... On sõber!
Mõtlesin just, et peaks FB's jagama ja tegema sellest mingi võistluse stiilis kõigi vahel, kes seda infot jagavad, loosin kassipoegadele kodu leidmisel välja kümme käevõru. Vms. Et inimesed jagaksid. Et võita. Keegi ehk leiaks endale kassi?

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com