esmaspäev, 24. september 2012

Minuga ei juhtu seda kunagi!

Ja siis lähen ma Mairo juurde, aevastan ja nuuskan end kahe päevaga pooleks ja autosse istudes - kõik.

Ja siis lähen ma koju, vaatan, et mul on käed natuke täpilised ja mõtlen, et küllap Tupsu näris. Ja siis ma avastan, et mul on puusade peal ka veidrad laigud.
Ja siis ma järeldan, et mul vist on allergia. MINUL! Minul! Minul ei ole allergiaid! Mina olen see inimene, kes istub lillepõllul kass süles ja sööb õunu, apelsine ja mandariine kõike segamini, joob peale pool liitrit piima ja pärast teeb heina! Mul ei ole allergiaid! Ma olen alati saanud kõike süüa, kõike juua, kõiki loomi armastada, kõikidel aastaaegadel õues käia! Ja siis, kui ma ühe korra söön antibiootikume ja nohurohtu ja mingeid probiotix tablette, tekib mul allergia. Siriusly, organism? SIRIUSLY?!

Ma ei taha. Mul ei ole allergiaid. Ma ei nõustu. Ma lihtsalt ei ole nõus.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com