neljapäev, 6. september 2012

Kvaliteetaeg internetiga.

Eva on kuri, sest ma ei blogi.

Palun, Eva. See on sulle. Ma blogin.

Miks ma ei ole bloginud? Sest mul ei ole kodus internetti. Öelda justkui nagu oleks midagi, aga ei ole võimalust, et öelda.

Mis ma teen? Koolis käin. Ma ei ole enam rebane. Mis on meeldiv. Olen näinud meie rebaseid. Olid teised päris toredad. Mängin Sims2 meeletult palju, sest mul ei ole internetti...

Käisin prantsuse keeles teisipäeval... Päris hirmus oli. Aga kui ma ütlesin, et ma olen keelt kuus aastat õppinud kolme erineva õpetajaga ja aasta jäi vahele ja kolmest õpetajast oli meeltmööda ainult 1... Ma miskipärast ütlesin, et mulle ei meeldinud ükski mu õpetajatest ja siis mõtlesin, et miks... Ei hakanud parandama ka ennast - ei ole vaja palju lobiseda karja võõraste inimeste ees... Õppejõud imestas, ütles:"Kui teda järgmine kord ei ole, siis teate miks." Naersime natuke.
Tegime mingit harjutust ka. No üldse ei mäletanud keelt. Midagi ei osanud öelda, kirjutada, aru saada... Halb oli. Aga hakkama saime.

Hommikuti olen vahest kuri. Kui ma kuulen, nagu eile hommikul, et keegi hüüab kedagi teist "jupijumal"aks, siis ajab ikka kurjaks küll. Eriti, kui ta seda mitu korda järjest karjub.
Üks teine kord karjus keegi kolm korda, et ta toob nööri. "Ma lähen toon nööri! Ära tee, ma lähen toon nööri!" Tegin sellest miniblogi, mida teile lugeda ei andnud tookord. Nüüd annan:"Jah. Too nöör palun. Tee sinna silmus, riputa see nöör kõrgele ja sure ära. Sest mul ei ole vaja, et sa hommikul vara mu akna taga karjud, et sa lähed nööri tooma. Mulle sa seda nööri ei too, siis ära karju ka."

Mul ei ole kodus internetti. Ma istun puhketoas ja blogin ja kuulan youtubest videosid, sest et ma ei saa seda kodus teha. Päris halb.

Eile oli mu vennal sünnipäev. Ta on nüüd kolmene. Vahva väike noormees. Lähen homme koju, et sünnipäeva pidada. (:

Eile oli mu esimene vene tund ka. Natukene oli naljakas, natukene oli tore. Natukene oli igav, natukene oli lõbus.

I'm tired!

Viimased youtube'i videod ja siis Elisasse ja siis koju. I want food and my bed. Kella järgi ärkamine ei ole mulle!

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Ja ma sain oma blogiposti!!! :) (y)

-Merilyn ütles ...

Mul on hea meel su pärast. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com