kolmapäev, 26. september 2012

Gonna take a walk on the bright side in a minute.

Sa käitusid ebaviisakalt. Minu jaoks. Sa peaksid olema julgustav ja positiivne. Öelnud mulle kasvõi võltsi naeratusega, et "Oii, jõudsid viimasel minutil! Aga vähemalt jõudsid! Nii vahva! Muidugi ma võtan su avalduse vastu! Ainult kaks inimest on selle veel esitanud ja konkurss on päris tihe!"
Ei. Sa lihtsalt vaatad mulle otsa, ütled mulle vihjates, et ma olen loll ja et kui ma tahan ma võin sulle selle paberi jätta, aga et sa viskad selle kohe minema. Päris ebameeldiv sinust. Ikka täiega!

Olgu, eks see oligi suht viimane õlekõrs... Aga siiski!

Edit @ 14:39

Nüüd, kui ma järele mõtlen korralikult, siis õlekõrs ei olnud õige kasutus. Aga emotsioonide ajel ei mõtle sellistele asjadele, olgem ausad. Õigem oleks öelda, et see oli selline... Üpris tühi lootus.

Oh well.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com