esmaspäev, 26. november 2012

Nohu.

Ja köha. Ja palavik. Ja kloorimaitse. Ja kloorilõhn kõikjal!
Nimelt hakkasin Auras tööl käima ja kloori on palju. Aga samas on ikkagi vahva. (:

Ja ma tunnen, et ma vist ei tahagi rääkida oma lõputustest emotsioonidest, mis ma eelmises postis mainisin. Aga sünnipäevast ehk natukene siiski? Ma ei tea ka... Lõbus oli, mis ma ikka öelda oskan...

Nüüd olen koolis. Söön kooki, kuulan saadet, blogin. Multitasker olen. Kade?

Ja... Ja nüüd lähen kohe loengusse. Fakit, ma tahan kodus teki all olla ja magada. Ja kirjutada... Teen seda täna õhtul. Because of reasons.

2 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

& u told me nothing! :(

-Merilyn ütles ...

Ausalt öeldes ei rääkinud ma praktiliselt kellelegi... Sulle kavatsesin ka eile rääkida, aga... Jah...

 

Blog Template by BloggerCandy.com