neljapäev, 14. veebruar 2013

Ma söön tuunikala.

Ja see teeb mind õnnetuks.

Kunagi tööjuures sai proovitud tuunikala-krevetisalatit. Ja mulle maitses. Siis ma ükskord ostsin poest tuunikala konservi. Tuunikala õlis. Mulle maitses. Mairo teatas, et õlis on halb ja et vees on parem. Ostsin täna siis tuunikala vees. Maitsesin. Maitses minu jaoks kohutavalt. Ei suutnud. Mairo sööb.
Aga isu oli ikkagi. Läksin peale loengut Rimisse, tahtsin tuunikala õlis. Ühe ees oli hind, teise ees ei olnud. Ma siis lugesin, et mis nende vahe on. Ühe peal oli kirjas, et ükski delfiin ei saanud viga tuunikalade püüdmise käigus, teise peal ei olnud seda kirja. Ja... Ja ma ostsin selle, kus kirja ei olnud. Tundsin end halva inimesena. Nagu... Äkki ma sõin tuunikala, mille püüdmise käigus delfiin viga sai? MIS SIIS KUI DELFIIN SURMA SAI?! Tegi mind õnnetuks.
Mulle üldiselt meeldib teada igasuguseid positiivseid asju, kuidas keegi ei saanud viga, aga kui ma olen seda korra kuskilt lugenud ja mujal seda kirjas ei ole, siis ma eeldan kohe kõige halvemaid asju. Sadsadsad.

Oehjah.

Kuidas läheb?

2 sisemonoloogi.:

Virve ütles ...

Kuidas delfiinid tuunikaladega seotud on? Püütakse delfiin kinni ja siis lõigatakse tema kõhust tuunikalad välja?

Tuunikala on ikka mingi kalaliik, eks? :D Mitte mingi sushi-laadne väljend? :D :D

Jah, mu kalaalased teadmised ei ole parimad...

-Merilyn ütles ...

Tuunikala on täitsa kala. Ja delfiinid söövad neid. Ja tuunikala püütakse massiliselt võrkudega, siis võivad sinna delfiinid ka kinni jääda ja haiget saada, kui nad parasjagu söömas on vms.

 

Blog Template by BloggerCandy.com