neljapäev, 21. veebruar 2013

Oliver!

Nüüd teile siis Oliver:
Oliver!
No vot. Nüüd siis teate, kes on Oliver. Ma õpin teda alles tundma ja varsti näitan teile, mida Oliver kõike teha suudab. Sellega seoses on ka paar plaani, aga... Aga vaatame seda asja. (:
Kõigepealt näitan teile pilte, mis said tehtud esimestena. Proovimise mõttes. Neis ei ole veel mingeid vahvaid vidinaid kasutatud ja mis iganes, aga... Saate vähemalt näha natukene. (:

Kolmdee.





No ei ole veel väga midagi vaadata, sest ma ei ole ise veel kõike proovinud ja endale selgeks teinud. Mingi töötlemise programmi sain ka kaasa ja sellega olen ühe pildi nii ära määsterinud, et ma ei tea... Ühesõnaga - koba olen, ei oska veel. Varsti!

2 sisemonoloogi.:

Kaisa ütles ...

Nii ägedat värvi! :)

-Merilyn ütles ...

Seda minagi! See oligi see, mis mind lõplikult võlus. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com