kolmapäev, 3. detsember 2008

"Haigutab nii, et aluspesu paistab. Suu on nii lahti."

Meil on ikka nii imbiklass, aga vahetada ei tahaks mitte mingil juhul. Nii hea ju, kui psühholoogias asi käest ära läheb. Poisid jooksevad mööda klassi ringi ja lärmavad. Ja geos. Miks nad välja jooksid? :D See oli nii koom! :D Pärast see Keithy ütlus ka, kui ta ka Mänsu klassist tuli. "Said sõimu vä?" "Ta määras mulle arenguvestluse aja." :D Aga vähemalt on meil lõbus. :D
Tulin veerand viie ajal koju, sõin, tegin joonestamist... Nüüd peaks tegema matat, aga ma teen õppimise pausi ja riputan lumehelbeid mööda kortereid laiali. Ja kui mitte lumehelbeid, siis mingeid jõuluasju ikka. :D
Eile käisime linna vana ja Lempsi juures. Rammakas oli ka seal. Me emaga tulime kaheksa ajal ära. Lemps küsis, kas mind kevadel laenata võib, ma ütlesin vabalt, siis küsis kas talvel võib, ütlesin, et ikka võib. Noh. Teema on selline, et MA TAHAN RALLILE! Aga muidu on kõik tavaline.
Mata väsitab. Paljupaljupaljupalju väsitab.
_________________________________________________
PALJU ÕNNE, HEIKI!

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma tahan ka rallile ! :D:D
oota, mis ralli ?

-Merilyn ütles ...

Ralli... Noh. Igast rallid. :D Ma ei teagi, mis järgmine on. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com