esmaspäev, 15. detsember 2008

Hei! I'm in love!

Nohu on ja nina valutab ja mul pole geoasju.
Aga ma armastan Emiliana Torrini - Jungle Drum'i. Ei ole hetkel paremat laulu mu jaoks. Ja see jääb alati mulle rootsitripi lauluks, vahetpole, et me kuulasime seda juba siis, kui me eesti pinnal olime ja tagasi Toomase juurde sõitsime.
Magada tahaks. Kohutav uni on. Silmad vajuvad kinni, külm on veidi olla, aga ma ei saa, sest koduperenaised on.
-M.

Ps. You don't have to hate me because I like your brother more.

6 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

merka, armusidki minusse ära ? :D:D:D:D:D

-Merilyn ütles ...

Peaaegu, Kaili. :D Aga mitte siiski veel päris täppi.
Ma nägin su emmetissitvennat poes. :D

Kaili ütles ...

väga kahju .
njaaa, mu pere käis jah tsillimas paides poes :D ja jäid minu pärast ühest telekast ilma. see osteti nende nina alt ära :D:D
nad viisid mu juuksurist koju .
pärast oli hea mind süüdistada ju :D

-Merilyn ütles ...

Muidugi oli. :D Päris hästi. :D Kust nad nüüd telekat vaatavad? Kaili. Sind küll. :D

Kaili ütles ...

meil telekaid küll , aga vanaemale oli vaja :D
õnneks see probleem lahendati kiiresti :D

-Merilyn ütles ...

:D No mida su vanaema nüüd vaatab? Su juukseid vä? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com