reede, 5. detsember 2008

*Pisar*

Ja kuigi ma peaks pesema, vaatama Tallinki laevade stuffi, või ükstaspuha mida, räägin mina siin oma arenguvestlusest. Oleksime peaaegu nutma hakanud Männiliga koos. xD Oleme emotsionaalsed. :D
Ämn... Midagi öelda polegi... /: Nagu... Mõned võiks olla aktiivsemad, kuigi ma ei ole mingi ütleja, sest ma ka täna ei jäänud klassi kaunistama, aga ikkagi. Väga positiivne on, et kunstlumi, mille ma eile ostsin, hakkab otsa saama. :D Hõbedast on veel palju selle eest. :D
Kurat, nad ei anna teavet, mida ma tahaks rsk!
____________________________________________________
PALJU ÕNNE JAANIKA, MONA JA ROBERT!

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

sinu me lubasime isiklikult koju :D
me saime tehtud selle, mille tahtsime teha. :)
ma kardan, et minu arenguvestlust ei tulegi :D

רבקה ütles ...

ou räägiii miks nutma? mingi väga rõvvv oli vä? mis küsitii?

-Merilyn ütles ...

Ei. :D Tead küll nüüd. :D Rattamatk. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com