pühapäev, 14. detsember 2008

My heart is beating like a jungle drum!

Rootsis oli nii hea. Ma ei taha sellest eriti üksikasjalikult rääkida. Ma lihtsalt ei viitsi. :D Aga tahaks öelda, et ma ei kujuta ette, kuidas ma sain kuusteist aastat elada sellise sugulaseta nagu Rainer. Esimesel õhtul ta ainult naeris ja ma mõtlesin, et ma naeran pooleks ennast tema peale. :D Ta on tõsiselt lahe isiksus.
Rootsis käisime üldse selliste inimestega: Toomas, Helena, Villu, Volli, Villu-Volli issi Elmar, Kaidi, Kätlin, Rainer ja mina. No... Meil oli mingi suht lahe. Ilm oleks võinud kõigi arust kenam olla, aga mis seal ikka. Juhtus nii. :D Me käisime mingi... Kümnest viieni vist Stockholmis ringi ja ei istunud kordagi. Ma vähemalt mitte. :D Ei old jalad väsinud, mkm. Ja ketsid ka ei tilkunud. :D Aga positiivne oli see, et mul oli alles siis veel ainult üks paar puhtaid sokke ja need olid tuttuued ja lumivalged. :D Kui me linnas olime, siis mingi hetk ma kuulsin, et Rainer, Kaidi ja Kätlin läksid minema. Ma, kui fotaograaf Raineri fotokaga, mõtlesin, et ta oleks võnud fotoka kaasa võtta ja laadima panna. :D No... Me mingi tund aega hängasime veel linnas ja siis hakkasime tagasi minema. Umbes tund aega läksime tagasi. Niiet umbes kaks tundi peale seda, kui Rainer läks. :D No jõudsime meie oma kajutini. Helena:"Home, sweet home." Mina:"Miks tuli põleb? Ma panin selle ju kustu." Kuulsime veesolinat ja avastasime, et Rainer on lõpuks meie kajutisse tulnud. Tavaliselt teda sealt ei oleks leidnud. :D Ma tahtsin kohe pessu ja siis ma mingi ütlesin, et ta kiiresti teeks. :D Tegigi suht. A tuli välja ma ei mäleta mis jutuks tuli, aga ta ütles, et ta jõudis alles kümme minutit tagasi laeva. :D Tüübid eksisid ära Stockholmis. :D Oi, ma naersin. :D A kui ma lõpuks kuuma dushi alla sain, tundsin end inimesena. :D Rainer ütles mulle eile autos, et temal oli sama tunne. :D
Tegelt... Ma väga üksikasjalikult ei räägi, aga siiski. Kui me läksime, siis ma läksin Raineriga Keila. Meil oli terve vestlus. :D "Oled sa varem suure laevaga sõitnud?" "Jah. Me käisime kunagi Soome-Rootsil klassiga." "A. Ma olen aint Saaremaa-Hiiumaa vahet käind. On jube suure lauevaga?" "Väiksemaga on minu arust jubedam." Kõik. :D Paide-Keila vahel terve vestlus. :D Aga noh. Ega ei räägi mingi suht võõra inimesega. :D Vahet pole, et Rainer on mu vanaonupoeg. :D Aga tagasi tulles oli pikem vestlus. :D Me aint rääkisime. :D Koguaeg. :D Kõigest, aga enamjaolt muusikast. :D
Kui me linnast ära tulime ja ma olin oma ketsid kuivama pannud ja hea soe oli olla, siis ma panin telefonile äratuse ja meie kajut sliipis. Noh... Mina, Toomas, Helena ja Villu. :D Rainer ei maganud kordagi oma kajutis. :D A kui telefon helises, siis ma mingi suht emosin ja ei taht üles tõusta, a ajasime ikka end ülesse ja läksime sööma. Pool tundi läks, et jõuda ukse juurest meie lauani. Ei old kettas, mkm. :D Aga ma käisin terve selle õhtu sokkis ringi laevas. Jap. Oma lumivalgete tuttuute sokkidega laevas ringi. Ja tekil ka, mitte ainult sees. :D Eriti märjaks ei saanud. Õnneks. :D Aga muidu oli väga lahe. Toomas võitis mingi shampuse pudeli kuskilt. :D Normaalne. :D
Kuulake häid laule ja emoge, et te koolis olite. :D Mina sõitsin laevaga tormisel merel. :D

8 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

ma ei jõua seda läbi lugeda ma annan alla :D

Kaili ütles ...

ma küll jõudsin, kuigi mu silmad jooksevad vett. aga see on nohust.
tore et sul lahe reis oli :D

Anonüümne ütles ...

Ma ei viitsinud läbi lugeda:D:D
Aga lugesin ainult algust. Mul pole vaja ka kõike läbi lugeda ma niikuinii kuulsin sinult põhilist. :D

-Merilyn ütles ...

Kari laiskasi. :D

Mari ütles ...

Ma lugesin läbiiii :D je

-Merilyn ütles ...

Mari sa oled nii lahe! :D

Kaili ütles ...

mina kaaaa :(

-Merilyn ütles ...

Oled sina ka lahe, Kaili jaa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com