kolmapäev, 31. detsember 2008

"Kui ma kümme pakun, kas siis on väga mööda?"

"Kolmteist." :O Saate aru. Mu... Vanavanaema õepojal on olnud kolmteist operatsiooni. Täiesti lõpp.
Midagi teie jaoks põnevat ma teinud ei ole, seega pole millestki rääkida. Aga meeste keskendumisvõimest veidi. Helenal ja Toomasel on maal läpakas kaasas ja seal on mingi rallimäng. Toomas ja Villu mängisid seda köögis aga ma tahtsin lauda puhastada, sest ma ei taht, et läpakas mustaks saaks, eks. :D Siis ma tassisin järjest laua pealt asju ära, lõpuks tõstsin läpaka toolile, tegin laua puhtaks, pesin vahendiga, tõstsin teised asjad tagasi, siis oli Toomasel mäng pooleli ja siis ma lihtsalt tõstsin läpaka tagasi. Mõlemate pead liikusid ekraaniga kaasa ja kumbki mitte midagi muud ei teind. Ma siis pärast ütlesin neile, et ma võiks nende ümber maja ka põlema panna, tüübid ei teeks midagi. :D Jumala haige, sest koristamise ajal ma küsisin, et mida nad taaraga teevad. Mõlemad jumala vait ja vahivad arvuti ekraani ainult. :D Jumala haiged tüübid. :D
A tegelt ma lähen pessu, sest ma lähen rammale tagasi.
Häv a häppi aastavahetus! Main is gouing tu bi veri häppi. (:
-M.

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

mehed suudavadki korraga keskenduda vaid ühele asjale :D

-Merilyn ütles ...

:D Seda ma olen tähele pannud jah. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com