pühapäev, 21. detsember 2008

I can't stop my feet.

Pea valutab veits. /: Viird. Nohust raudselt, sest see on ikka jube praegu. Dohh.
Eile saime omale kuuse. (: Mulle väga sobib. Mulle meeldib kuusk. Ja see on meil juba ära ehitud ka. (: Nii tore! Ja poleks me fotokas värdjas, teeks ma sellest pilti. (:
Täna tõime maal sigadele ja lammastele ka kuused. :D Lambad olid jumala äksi täis. :D Eriti, kui ma neile neid kõrbend piparkooke söötsin. Saadaru. Kõik jumala oumaigaad! Kõrbend piparkoogid! Jess! Must lammas, Lambuke, ei taht. Hoidsin tal seda nina all, ta arvas. et ämn. Jah. Noh, et ma ei taha kõrbend piparkooke, eks? :D
Carol ja Kelli on kultras. Mu pea valutab. Ma parem hakkan sliipima. Või tegelt ma tean, et ma ei hakka sliipima. Ma arvatavasti lähen vanni ja loen raamatut vms.
Üks hea jutt siia juurde:-M.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com