neljapäev, 28. juuli 2011

Võileiva põllul!

Lisan tripist pilte ja kommenteerin paari sõnaga. Ei lisa kõiki. Lisan ainult natuke. (:
Alustasime trippi. Piia.
Helena.
Toomas.
Mina.
Sagadi mõisa ees olid päikeseprillid. Me jätsime need sinna, aga ma pildistasin neid ikkagi.
Jõudsime Mustojale. Meri! Ma olin ekstaasis. Leidsin, et emme pani mulle õige nime. Merilyn. Get it? MERIlyn. :D
Leidsime Toomasega surnud kala. Tundsin tugevat tungi pildistada kalalaipa.
Istusin kivil mis nägi välja nagu diivan. Tegin head nägu, tegelikult tahtsin vetikatest eemale.
Tegin meist grupipildi, aga keegi ei olnud eriti huvitatud...
Päike loojus. Me Toomasega olime just ujumast tulnud.
Käisin meres kepslemas. Tegelikult tahtsime Toomasega vallutada kivi, aga see oli liiga kaugel. Ja meie vahele jäi liiga palju vetikaid. Ma vihkan vetikaid.
Öösel sõime marshmalloweid.
Tegin oma signature pose'i.
Tegin teistpidi ka ja auto tuli. Siin on mul mark. :D
Helena aitab Toomasel pissida. :D
Ilusa vaatega kolm neljandikku meie grupist.
Ilusa vaatega üks neljandik on vahetunud.
Kunda noorteka ees oli mänguplats. Ma rõõmsalt jooksin sellest kettast üles, see hakkas liikuma. Ma karjusin, hüppasin maha. Istusin, Toomas tegi mulle hoogu, oleksin peaaegu kukkunud. Helena kukkuski. Sabakont on siiani haige.
Mingi mõis. Ma ei tea, miks. Aga seal ees olid toredad lõvikujud. Mulle meeldivad lõvid. (:
Käisime mere ääres. Ujuma me ei läinud, külm oli vist. Aga mina käisin ikkagi mingi põlveni vees, nagu alati. Ma armastan merd. (:
Läksime tuhamäge vallutama. Iga inimese vahemaa on kümme astet.
Vallutasime tuhamäge. Trepid olid kaunid.
Jooksin sinna tippu, oleks peaaegu üle ääre lennanud, hüppasin tagasi, enam seal püsti seista ei julgenud. Toomas julges. Vaade oli pääris kõvv.
Meie niisama Moldovas.
Hooran kiirusepiirangumärgiga.
Ootan Moldovas niisama bussijaamas. Peaaegu nagu... Ma ei tea. Ps. Jalanõusid ma kandsingi vähe...
Aa randa jõudsime. Külm oli. Ja näete, et mu ümber on vetikad? Toomase selja taga oli väike laik liiva, muidu ma poleks kivile saanud. :D
Käisin Aa rannas ujumas. Nüüd saan öelda, et been there, done that. Aga väga väga väga külm oli. Ausalt. Väga külm.
Valaste juga. Nii kaugele jõudsimegi.
Toila saksa sõdurite kalmistu. Päris kena koht. Ja huvitav. Mulle meeldis.
Sedasi olid märgistatud suure platsi peal "hauad". Mulle meeldis.
Käisime Oru pargis ringi. Polnud väga org. Ainult üks mägi mu arust. Aga käskisin Toomasel oma naistest pilti teha, paljastasin hambad ja kujutasin ette, et naeratan. :D
Toomas leidis endale sõberi. Ma ei tea, mis elukas see on.
Peipsi. Siuke laine. Ja siuke sopp ka...
Ja siukesed surnud kalad Peipsi ääres. Läksime sealt veidi eemale...
Ööbisime Karupeas kämpingus, mis muide on väga kõvv koht ja jõime siidrit. Päris hea...
Hommikul, kui me alles magada üritasime.
Panin õed meie majakese ette poseerima ja käskisin neil ilus olla. Olidki. (:
Toomas Rakveres, sest ta pole seal kunagi käinud. Kui välja arvata need aastad, mis ta seal kutsekas käis...Rakvere linnus. Mulle meeldib see pilt.

Millest posti pealkiri? Piia ütles hommikul kämpas oma mp3e uurides, et tal on see võileiva laul ka. Ja siis ma naersin natuke. Ja siis me naersime kõik koos natuke.

Hetkel organiseerin ja lähen suht kohe magama. Aitab juba ükskord sellest poole ööni üleval passimisest. [Not!]

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

niiii vinge ikka :D
mulle meeldib ka sedasi ringi trippida.
lahedad pildid :D:D:D

Anonüümne ütles ...

tõesti natuke pilte :D
aga väga lahedad :))

-Merilyn ütles ...

Eks ta ole jah. :D Ja mulle ka tegelt täiega meeldib. :D
Enamus pilte on mu tehtud, muidugi on lahedad... :D

Neid on natuke, arvestades kui palju neid tegelt kokku on. :D Kokku vist võtsin üle kümne pildi vms... Vähem isegi.. Ma ei teagi. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com