neljapäev, 14. juuli 2011

What nerd?

Värvisin küüned sinise-pronksi triibuliseks, panen kohe selga seeliku millel on sinine ja pronks triip, kaelas on mul ajakeeraja ja mu kõrval arvutilaual on kaks imeilusat piletit loodetavasti väga kõvale filmile. Ma ei ole nerd... Lihtsalt olen väga nerd.



Ps. Ma pole kodus. Olen Tartus. Täna sõidan Tallinnasse, sealt Keilasse ja pühapäeval Tartu tagasi. Plaan on vähemalt selline kõva. Esmaspäev-teisipäev on mul mingid eksamid... Bwah.



FILM HAKKAB VARSTIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

millal sa koju jõuad?

-Merilyn ütles ...

See oli raske, @u. See oli sitaks raske. Ma pole mitte kunagi varem kinos niiiii palju nutnud! Ma ei taha tunda, et mu lapsepõlv on läbi... Bwah, miks see läbi pidi saama?!

Ma ei tea, Maret. Teisipäeval arvatavasti. Mul siis viimased katsed Tartus.

 

Blog Template by BloggerCandy.com