pühapäev, 10. juuli 2011

White and nerdy?!

And proud!

Miks üldse olen? Sest et õmblen enda seelikule sinist ja pronksi triipu hetkel ja samal ajal kuulan Potterilaulu:


Kena laul, eks? :D
Mu lemmik:
My parents, my parents DIED! My parents, my parents, why?! Sad, sad, sad, sad...
What nerd?

Ah minge perse ülikoolid, et teie info väärakas on. Mine perse Tartu Ülikool, et su akadeemiline test sellel ajal on. Mine perse Tallinna Ülikool, et su koduleht väidab üht, SAIS teist. Mine perse SAIS, et ma sinu käest midagi küsida ei saa. Mine perse töönädal, et täna on pühapäev ja keegi telefonidele ei vasta. Mine perse Merilyn, et sa midagi söönud ei ole. Mine perse bussipilet, et sa nii mõttetult kallis oled. Mine perse. Lihtsalt minge kõik perse, ma olen kuri praegu.

Pirni Kopparberg ja kaks kanakoiba. Kaunis hommikulõunasöök. See ei ole enam brunch, see on lihtsalt lõunal söödud hommikusöök.

Aga ma vist olen rahunenud... Lähen viin Kätule kohvri, pakin asjad... Lähen Keilasse. Hea meelega jääkski sinna.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

mind ajas ka see ülikoolide süsteem vahepeal ikka sitaks närvi. :D

-Merilyn ütles ...

See vist ongi nii tehtud, et ajaks närvi. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com