kolmapäev, 7. detsember 2011

I really needed that.

Ma ei tea, kes teist on kursis HIMYMiga. [How I met your mother] Mina igaljuhul vaatan seda. Season 6 all the way! Või noh.. Kuskil keskel, aga vahet pole. Mul oli muu jutt rääkida.
See, et juba tükk aega, peaaegu viis kuud to be exact, on mu elu olnud üks lill. Kõik läheb hästi, olen positiivne, armastan elu. Ja ma ei saa nutta! Mul ei ole põhjust ja ma nii väga tahan! Te kindlasti mõtlete, et ei olegi vaja masetseda. Aga minul on vaja vahepeal tunda, et kõik on kole ja halb ja vastik ja kukub kokku ja... Ma pean vahepeal käima näoli maas, et uuesti ja paremini tõusta. Ja mul on vaja nutta. Mingi filmi peale natukene pisardada, Marshalli isa pärast pisar poetada, vihast ja üksindusest ulguda... Aga ma ei saa seda enam korralikult teha. Ma tunnen end siis lollisti, sest põhjus ei ole piisavalt hea.
Aga täna oli hea päev. Varahommik algas kenasti - ma ei kuulnud, kui Mairo tuli. Mis tähendas, et ma ei oodanud kaua. Ma ei jäänud rahvastikuteadusesse hiljaks, mis tähendab, et ma ületasin ennast. Ma naersin end peale kooli hingetuks, mis tähendab, et mul on parim korterikaaslane & noormees. Ma vihastasin end peaaegu siniseks kui Kätuga pesapalli mängisime, mis tähendab, et ma olen liiga sõltuvuses telekast. Ma nutsin enda silmad väsinuks kui HIMYMis olid Marshalli isa matused, mis tähendab, et ma saan jälle positiivsem olla.

Ma siiralt armastan enda elu. Kuidas sinu päev läks? Kordaminekuid oli? Muidugi oli. Sa oled mul ju nii tubli. Ma olen uhke su üle. Ja isegi kui kõik ei läinud nii, nagu sa plaanisid - sa vedasid välja. Nüüd on minul öö. Ma lähen magama. Sinul ehk on hommiku või päev. Ma soovin sulle ilusat järgmist nädalat ja loodan, et näeme varsti!

2 sisemonoloogi.:

Virve ütles ...

Mul on täpselt sama asi. Seega peaks ka vist selle HIMYMi osa üles leidma.
Hommikul oli sellist asja igal juhul väga tore lugeda. :)

-Merilyn ütles ...

Season 6 - Bad news & Last words. Last words eriti. (:

Tore, et sul oli tore. (: Ja nii hea on teada, et ma ei ole ainuke... :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com