neljapäev, 26. jaanuar 2012

There's so much to be told.

Näiteks! Paar põhjust, miks mulle väga meeldib talv!
Ma saan oma vennaga väljas käia nii, et tal ei tule kiunu. Me läheme laseme koos mäest alla, viskame lund, jookseme kelguga, ajame oma õde taga, kukume libedal teel ümber, me liigume võrdlemisi kiiresti edasi.
Tegelikult ei meeldi mulle mu vend ainult talvel. Ausalt. Aga nüüd ta hakkab suuremaks saama ja temaga on kergem emmeta olla. Tulime alles linnavanaema & Lempsi juurest ja otsustasin, et minul & Mattisel on vaja minna läbi pargi, et mäest alla lasta. Vanaema maja nurgal kukkusime kelguga ümber ja Mattis sai vist natukene haiget. Kui emme & issi meile järgi jõudsid, siis Mattis karjus emmele, et tema sai haiget ja siis me sõitsime edasi. Ta ei teinud sellest uuesti numbrit, et me kukkusime. Lihtsalt hüüdis emmele, et ta kukkus, sai haiget ja me läksime edasi. Lasime paar korda mäest alla, jooksime tühjas pargis, istusime pingil, ajasime Maretit kelguga taga, jooksime talle mõlemad järgi... Mul on nii tore vend.
Aga üks põhjus, miks mulle talv täiega meeldib on paksud riided. Tundub naljakas, eks? Tegelikult mulle meeldiks käia koguaeg riides nagu oleks suvi. No ei, kui päris aus olla. Mulle meeldiks, kui oleks soe ja saaks käia riides nagu oleks suvi. Veel meeldib mulle riietuda praktiliselt. Ja see kujutab endast seda, et kui ilmad lähevad külmaks, otsin ma välja kõigepealt oma paksu jope ja siis kui tuleb maha lumi ja on veel natukene külmem, tõmban jalga paksud püksid. Need püksid meeldivad mulle eriti. Ma ei pane neid kunagi palja ihu peale, alati on teine paar pükse all. Ja see ongi parim! Kui mul on vaja ainult korraks poodi tormata või läbi linna tuuseldada oma pilte tooma, või pean ma konspekti kesklinna toimetama ja on teada, et ma ei viibi nii kaua siseruumis, et peaksin paksud püksid eemaldama, ei ole ju vahet mis mul nende paksude pükste all on! Nii vabastav on villased sokid jalga panna, kummarid jalga, paksud püksid kodutresside peale ja linna! Keegi ei tea, et su dressidel on väljaveninud põlved, need on määrdunud ja topilised. Keegi ei tea, sest niipalju kui neid huvitab, oled sa paksude pükste all täiesti alasti. Also! Kui tahad sünnipäevale minna seelikuga, kõndida on palju ja haigus ei ole sinu to do listis, siis palju õnne! Pane seelik pükste alla. Soe...
Jope on ka päris tore. Kui sul on soe jope nagu minul, siis ei pruugi sa dressikat kandagi. Vabalt võid välja minna täiesti koduriietes, keegi ei vaata imelikult. Sest keegi ei tea. Mina käisin täna nii linnas. Ma käisin kaubamajas, sõitsin mitme bussiga, kõndisin tänavatel, käisin Selveris ja Maximas. Ja nii hea oli!

Kell on pool viis. Ma magan paar tundi, enne kui hetkeks ärkan ja siis uuesti magan. Mul oli plaanis veel paar asja öelda, aga enam ei ole tuju.

Mine perse majandusteooria. Mul ei olegi sind vaja.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

paksud püksid on NIII head.
käisin ükskord poes nii, et tõusin 30 sekundit enne kui ema uksest välja läks ülesse.. panin paksud püksid ja jope PIDZAAMA!!! peale...
ja keegi ei teadnud, et mul on pidzaama ja ma ei kanna rinnahoidjat..
amazing :D

-Merilyn ütles ...

MA TEAN! :D See on nagu ülim tunne! Nii normaalne näed välja, samas oled no nii... Nii... :D Ma ei teagi! :D Ülim lihtsalt. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com