esmaspäev, 14. mai 2012

I really fell for you!

Mul on viimasel ajal väike Nanny sõltuvus. Teate ju küll seda sarja. Ja since see on youtubes üleval... Miks mitte vaadata, eks!
Olen neljanda hooaja juures ja Fran ütles just:"There's that band-aid that came off in the tub." Hakkasin mina plaastritest mõtlema. Tuli lihtsalt silme ette üks. Ja siis mõtlesin, et millal mina viimati plaastrit kandsin ja siis, et millal mulle viimati ühte pakuti. Millal kandsin, ei mäleta, aga pakuti täna päeval.
Mairo nimelt ostis meile mõnda aega tagasi juustunoa. Ei ole väga hea, ei soovita seda kellelegi - muidugi ei mäleta ma, mis firma oma see oli vms ja köök on... Noh... Köögis. Igaljuhul! Selle noaga on peaaegu võimatu juustu lõigata! See ei libise üldse! Ma siis täna kiskusin seda mööda juustu edasi ja tõmbasin seda natukene valesti ja kõvasti. Nii, et see tuli mu vasaku käe pöidlani välja. Karjatasin, tõmbasin käe eemale, jätsin juustunoa sinnapaika ja võtsin pöidla enda teise kätte. Teate küll seda kiiret liigutust. Refleks, mis sa ikka ära teed.
Aga mitte sellest otseselt ei tahtnud ma rääkida, et mulle see juustunuga ei meeldi.. Plaastritest ka mitte, kui aus olla... Aga sellest, et meil Mairoga on huvitav (loe imelik, kui tahad) suhe. Nimelt hakkas tema kohe minu peale karjuma. Mina jooksin eest ära, tema karjus mulle veel vannituppa järgi, kuidas ma ei tohiks ikka ennast lõikuda juustunoaga ja what not. Kuna see juustunuga on väga koba, siis ta mu pöialt katki ei teinud, mis on väga positiivne. Aga nüüd Nannyt vaadates ja plaastritest mõeldes ja avastades, kuidas meil Mairoga on imelik suhe... Mõtlesingi sellest.
Eile õhtul istusime köögilaua ääres ja ma miskipärast vaatasin ta kõrva taha. Go figure, miks mul sinna asja oli. Aga tal oli sealt katki ja ma hakkasin karjuma ta peale, et miks ta katki on ja et ta ei tohi seda näppida. Ta on üldse mul koguaeg igalt poolt katki... Aga mis sa ära teed - mees vehib tööl koguaeg teravate nugade ja kuumade pottide-pannidega. Pole loogiline, et ta täiesti terve püsib... Aga siiski.
Me karjume üldse üksteise peale mõttetute asjade pärast... Go figure, miks me nii teeme.
Edit: Näiteks sain ma sõnumi:"Tsau,musi!Ma kraadin end.Suht kehv on olla.Nohu,peavalu ja külmavärinad.Tahan,et mind soendaksid:*" Siis:"Tegin sulle ära.38.2.Jään nüüd magama.Head ööd mu armas:*" Ja mida mina tegin? Helistasin talle. Tema:"Tsau, musi!" Mina:"Seleta! Ma ju keelasin sul haigeks jääda! Miks sa alati mulle vastu hakkad?!"

Mul on teisipäeval eksam ja ma ei ole peaaegu üldse õppinud. Ma ei ole sessiks valmis. Ma ei taha. Päris ausalt. Ei taha!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com