neljapäev, 31. mai 2012

Info.

Kuidas aru saada, et Merilyn on vanaema juures käinud? Ukse kõrval on selline rida...

Ostsin mehele Angry Birdsi kummikommid ja Kätu oli rõõmsameelne koos temaga.

Ei näe väga excited välja, aga on!

Selliste asjadega tegeleb Kätu.

Jätsin 

Käisin kursaõe bändi kontserdil.

Niiiii hea oli!

Kiisu avastab õuet. Kaheksa aastat linnas korteris elanud.

Kõht peaaegu vastu maas, nina nuuskimas, kõrvad kuulamas.

Tuppa tagasi!

Võtab endale aega, et lilli nuusutada.
Miiisu.
Järjekindlalt kodupoole.
Bad-ass look.

Karjusin teda minut aega järjest. Tuli lõpuks vaatama, et mis ma tahtsin.

Profiilis.

Lauda poole ajama!

Minuarust ta sealt palju kaugemale ei läinud, tuli tuppa tagasi.

Ralli!

Just sleeping. With his purse...

Ma ei tea, kas teid huvitab, aga ma sort-of käin tööl. Hoian last. Mõtlesin, et ütlen.

Mu blogi sai neljaseks vahepeal. Tuli mulle õhtul meelde. Teisipäeval. Nii armas temast. (: Järgmine aasta on juubel. Ja lihtsalt naljakas on mõelda, et mul tegelikult ei olnud plaanis nii kaua blogi pidada. Ma olin veendunud, et ma mingi hetk jätan pooleli, nagu nii paljud enne mind. Aga miski tõmbab mind siia ikka ja jälle tagasi. Ja mulle meeldib siin! Mu blogi on minu ja ma olen õnnelik selle üle.

Laupäeval lähen jälle rallile. Haapsalusse. Mõtlesin just, et nädalavahetusel üritan magada natukene. Tuleb välja, et ei. Kaheksa pean juba Paides olema ja... Ei tule sellest magamisest midagi välja. Esmaspäeval ärkasin kell veerand seitse, tõusin kella seitsme paiku, kui kodutöö tehtud sain. Teisipäeval kella kaheksa ajal kutsuti mind pooleldi ootamatult tööle, kolmapäeval pidin kell pool kaheksa juba tööl olema, mis tähendab, et tõusin veidi enne seitset. Isegi pool seitse vist. Täna pidin kolmveerand kaheksa tööl olema. Tõusin kolmveerand seitse. Homme jälle. Laupäeval rallile. Pühapäeval kavatsen magada. Vaatame, mis sellest välja tuleb... Aga ma olen rahul!

Varsti tuleb jälle pildipostitus. Teengi selle kohe valmis ja määran homse peale. Siis teil on põnev vaadata, kui ma ei blogi. Ma arvan, et ma ei leia seda aega, et blogima hakata...

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

Essal pildil see Havana Cuba Libre tundub huvitav :D
Kätu lihtsalt hommikul.. :D Täitsa lõpp :D
OOOOhhhh congrats töö puhul!!! Me nüüd ühtekad!!! Mõlemad töö inimesed :D Ja sama töö ka :D hehehee..
Keda sa hoiad? Kui vana ja kuidas laps on ? :P
Kaua tavaliselt oled?
Palju küssasi... hhehe. Aga et sa vähemalt tead, et keegi loeb ikka su blogi ka :D
Mina loen.. Koguaeg :P

-Merilyn ütles ...

Oli küll huvitav, aga mitte meeletult hea. Siuke... Ma ei tea...

Ja aitäh! Tööl on tore olla - hetkelgi olen. Hoian ühte tüdrukut, kes saab kohe-kohe kaheseks. Ja kaks korda on olnud ta peaaegu neljane vend ka. Esimesel päeval olid mõlemad head lapsed, teisel päeval oli ainult tüdruk ja temaga saime hästi läbi. Eile kaklesin vennaga, sest ta ei tahtnud minuga sõber olla ja saatis mu perse. Täna siis vaatame, mis tüdruk teeb mul jälle. Loodan, et saame hakkama. (:

Ja mul on hea meel, et sa loed mu blogi. (:

רבקה ütles ...

ossavana. Meil siis päris sarnane situatsioon. Ma hoian 1,5a poissi ja vahel tema 4a venda ka.. hehee.. ja kaklen suurema poisiga ikka ka..
vot. Sa pole üksi, sister!!
I feel ya :D

-Merilyn ütles ...

Päris ühtekad oleme. :D Saame tugigrupi moodustada. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com